Poradna

Sobota 26.9.2020 meniny má Edita

Tipy trénerky Nadi

Naďa a jej cviky na horné končatiny - Zadné kľuky

Naďa a jej cviky na horné končatiny - Zadné kľuky



Ďalší cvik je zameraný predovšetkým na posilnenie tricepsov. Je možné ho vykonávať ako vo fitness centre, tak aj v domácich podmienkach. Stačí vám iba stabilná podložka, na ktorej budete môcť kľuky vykonávať.

Nohy posuňte dopredu tak, aby ste mali trup kolmo k zemi. Zaprite sa o päty, špičky musia smerovať smerom hore. Váhu tela preneste na ruky. Ohnutím lakťov pomaly spúšťajte telo dole, až do pozície blížiacej sa deväťdesiatim stupňom. Tu vydržte 2 sekundy a potom pokračujte smerom nahor a silou tricepsov docieľte napnutie paží.

Neodporúčame pokračovať v opakovaní do príliš nízkych pozícií, pretože tu dochádza k zvýšeným nárokom na ramenné kĺby, lakte a prsné svaly. Pri pohybe lakťov do strán zaťažíte nielen odlišné svaly, ale tiež ramenné kĺby.

 

Už vypublikovaná:

Naďa a cviky na brucho - kompletné video

Naďa a jej cviky na dolné končatiny - kompletné video

Naďa a jej cviky na horné končatiny - Tricepsový klik

Naďa a jej cviky na horné končatiny - rozpaženie s predpažením

 

.

 


Hodnotenie Hodnotenie Hodnotenie Hodnotenie Hodnotenie

Späť Späť na zoznam článkov

Súvisiaci články
00_tipi_cviceni Tipy trénerky Nadi - tieto cviky naozaj fungujú
00_tipi_cviceni Tipy na cviky pre posilnenie brušných a chrbtových svalov
00_tipi_cviceni Tipy na cviky pre posilnenie dolných končatín
00_tipi_cviceni Tipy na cviky pre posilnenie horných končatín