Poradna

Nedeľa 11.4.2021 meniny má Estera

Tipy trénerky Nadi

Naďa a jej cviky na dolné končatiny - Drep na jednej nohe s oporou zadnej nohy o stoličku

Naďa a jej cviky na dolné končatiny - Drep na jednej nohe s oporou zadnej nohy o stoličku



Už zvládate drep na oboch nohách. Potom je čas pokročiť na vyššiu úroveň - drep na jednej nohe. Je logické, že u drepu na jednej nohe  efektívnejšie posilníte svaly na nohe, ale zapojíte aj viac svalov v tele vďaka nutnosti udržania rovnováhy. Týmto cvikom udržujete mobilitu v bedrách a trénujete rovnováhu.
 
Postavte sa pred step alebo stoličku. Stojte na jednej nohe a druhú zanožte a položte na oporu. Stojnú nohu majte ľahko pokrčenú. Teraz robte pomalý drep do čo najnižšej pozície. V tejto pozícii vydržte 2 - 3 sekundy. Začiatočníci vykonávajú cvik min. 10krát, pokročilí potom min. 15krát. Potom nohy vymeňte.

Pri drepe nádych, pri návrate do východiskovej pozície výdych.

 

Už vypublikovaná:

Naďa a cviky na brucho - kompletné video

Naďa a jej cviky na dolné končatiny - Výpad s preskokom na druhú nohu

Naďa a jej cviky na dolné končatiny - Drep s úkrokom

Naďa a jej cviky na dolné končatiny - Výpad stranou diagonálne vpred a vzad

Naďa a jej cviky na dolné končatiny - Výpony lýtok v stoji

 

.

 


Hodnotenie Hodnotenie Hodnotenie Hodnotenie Hodnotenie

Späť Späť na zoznam článkov

Súvisiaci články
00_tipi_cviceni Tipy trénerky Nadi - tieto cviky naozaj fungujú
00_tipi_cviceni Tipy na cviky pre posilnenie brušných a chrbtových svalov
00_tipi_cviceni Tipy na cviky pre posilnenie dolných končatín