Poradna

Nedeľa 11.4.2021 meniny má Estera

Tipy trénerky Nadi

Naďa a jej cviky na dolné končatiny - Výpony lýtok v stoji

Naďa a jej cviky na dolné končatiny - Výpony lýtok v stoji



Stojíme na nohách celý deň, zaťažujeme ich váhou celého tela a napriek tomu môžu byť nedostatočne rozvinuté. Reč je o lýtkach, ktoré môžu mnohí označiť ako zaostávajúcu partiu.

Výpony sú pomerne jednoduchý cvik posilňujúci lýtkové svaly. Účelom tohto cviku je vytvoriť napätie v lýtkach, a to docielite tak, že nebudete pokladať päty až na zem a pohyb bude plynulý a pomalý. Ak budete mať problémy s udržaním stability, dotýkajte sa múru.

Tip: Ak vytočíte päty k sebe a špičky dáte od seba, posilňujete viac vnútornú stranu lýtok. Pokiaľ budú naopak špičky pri sebe, cvik je zameraný na vonkajšiu stranu lýtok.

Výpony môžete vykonávať buď na oboch nohách s 20 opakovaniami alebo na jednej nohe s min. 12 opakovaniami na každú nohu.

 

Už vypublikovaná:

Naďa a cviky na brucho - kompletné video

Naďa a jej cviky na dolné končatiny - Výpad s preskokom na druhú nohu

Naďa a jej cviky na dolné končatiny - Drep s úkrokom

Naďa a jej cviky na dolné končatiny - Výpad stranou diagonálne vpred a vzad

 

.

 


Hodnotenie Hodnotenie Hodnotenie Hodnotenie Hodnotenie

Späť Späť na zoznam článkov

Súvisiaci články
00_tipi_cviceni Tipy trénerky Nadi - tieto cviky naozaj fungujú
00_tipi_cviceni Tipy na cviky pre posilnenie brušných a chrbtových svalov
00_tipi_cviceni Tipy na cviky pre posilnenie dolných končatín