Poradna

Nedeľa 11.4.2021 meniny má Estera

Tipy trénerky Nadi

Naďa a jej cviky na dolné končatiny - Výpad stranou diagonálne vpred a vzad

Naďa a jej cviky na dolné končatiny - Výpad stranou diagonálne vpred a vzad



Výpady vpred a vzad sú ideálnym cvikom pre posilňovanie celej dolnej polovice tela. Vo výpade vydržte min. 2 sekundy a na každú nohu urobte 10 výpadov vpred a 10 výpadov vzad. Potom nohy vymeňte.

Zaujmite pozíciu, pri ktorej budete môcť vykonávať úkrok vpred a vzad, bez toho aby vám niečo prekážalo. Nohy rozkročte na šírku ramien. Telo máte vzpriamené. Teraz jednou nohou urobte veľký úkrok vpred a pokľaknite s ňou. Chodidlo druhej nohy zostáva vo východiskovej pozícii a koleno tejto nohy by sa malo dostať tesne nad podlahu. Potom nohu, s ktorou sme robili výpad vpred, vrátime do východiskovej pozície a diagonálne s ňou urobíme výpad vzad.

 

Už vypublikovaná:

Naďa a cviky na brucho - kompletné video

Naďa a jej cviky na dolné končatiny - Výpad s preskokom na druhú nohu

Naďa a jej cviky na dolné končatiny - Drep s úkrokom

 

.

 


Hodnotenie Hodnotenie Hodnotenie Hodnotenie Hodnotenie

Späť Späť na zoznam článkov

Súvisiaci články
00_tipi_cviceni Tipy na cviky pre posilnenie brušných a chrbtových svalov
00_tipi_cviceni Tipy na cviky pre posilnenie dolných končatín
00_tipi_cviceni Tipy trénerky Nadi - tieto cviky naozaj fungujú