Poradna

Nedeľa 17.1.2021 meniny má Nataša

Tipy trénerky Nadi

Naďa a jej cviky na dolné končatiny - Výpad s preskokom na druhú nohu

Naďa a jej cviky na dolné končatiny - Výpad s preskokom na druhú nohu



Veľmi účinný cvik pre posilnenie stehien a zadku je výpad s preskokom na druhú nohu. Dôležité je vo výpade vydržať min. 2 sekundy a cvičenie opakovať min. 15 krát na každú nohu.

Trup by mal byť po celú dobu stále vzpriamený, chrbát by mal byť rovno a panva podsadená. Nenakláňame sa trupom ani dozadu ani dopredu a ani do strán. Rukami sa neopierame a neodrážame o stehno prednej nohy. Koleno prednej nohy nepadá do strán a nedostáva sa ďalej ako špička nohy.

Výpad, v prípade ľahšej varianty presun vykonajte tak, že vykročíte a potom pôjdete telom rovno k zemi, to obmedzí tendenciu sa predkláňať. V preskoku sa sústreďte hlavne na prácu nôh, zvyšok tela by mal len udržiavať východiskovú pozíciu. Pohľad smerujte rovno pred seba (nie do zeme), pomôže vám to udržať trup kolmo k zemi.

 

Už vypublikovaná:

Naďa a cviky na brucho - kompletné video

 

.


Hodnotenie Hodnotenie Hodnotenie Hodnotenie Hodnotenie

Späť Späť na zoznam článkov

Súvisiaci články
00_tipi_cviceni Tipy trénerky Nadi - tieto cviky naozaj fungujú
00_tipi_cviceni Tipy na cviky pre posilnenie brušných a chrbtových svalov
00_tipi_cviceni Tipy na cviky pre posilnenie dolných končatín