Poradna

Pondelok 28.9.2020 meniny má Václav

Tipy trénerky Nadi

Naďa a cviky na chrbát - dvíhanie hlavy a nôh na bruchu

Naďa a cviky na chrbát - dvíhanie hlavy a nôh na bruchu



Aj keď síce brucho a zadok bývajú najproblematickejším partiami, vzhľad tela určuje jeho správne držanie, ktoré zase určuje predovšetkým chrbtové svalstvo a paže. Ak teda túžite po dokonalej postave, musíte posilňovať telo komplexne, a chrbát rozhodne nepomíjet. A preto si pre vás Naďa pripravila jeden cvik, ktorý je určený práve na posilnenie tejto partie.

Východisková pozícia je v ľahu na bruchu, nohy sú pri sebe a ruky předtažené. Stiahneme sedacie svaly a nohy a ruky súčasne zdvihneme do výšky 20 - 30cm. V tejto pozícii vydržíme cca 2 sekundy a opäť položíme na podložku. Začiatočníci by mali cvik opakovať min. 10 - 12-krát. Pokročilý potom 15 opakovaní.

Ťažšie variant vychádza z rovnakej základnej pozície, a aj z rovnakého pohybu, len pri zdvihu sa ešte dotkne ruka členku rovnaké pokrčené nohy.

 

1. video cviku Pretláčanie špičiek nájdete tu
2. video cviku Sklapovačky

3. video cviku Vzpor na lakťoch

4. video cviku Vzpor na boku

 

.

 


Hodnotenie Hodnotenie Hodnotenie Hodnotenie Hodnotenie

Späť Späť na zoznam článkov

Súvisiaci články
00_tipi_cviceni Tipy trénerky Nadi - tieto cviky naozaj fungujú
00_tipi_cviceni Tipy na cviky pre posilnenie brušných a chrbtových svalov