Poradna

Pondelok 28.9.2020 meniny má Václav

Tipy trénerky Nadi

Naďa a cviky na brucho - pretláčanie špičiek

Naďa a cviky na brucho - pretláčanie špičiek



Prvý cvik od trénerky Nadi sa venuje komplexnému posilňovanie brušných svalov. Zapojiť tak môžete priame brušné svaly, dolná bruško au ťažšie varianty cviku aj šikmé brušných svaly. V jednej sérii urobte 15 - 20 opakovaní. Nezabudnite na rozcvičenie, aeróbna činnosť a záverečný strečing.

Východisková pozícia: Ležíte na chrbte. Nohy sú vztýčené as trupom tela zvierajú uhol 90 °. Chodidlá sú ohnuté. Ruky ležia (pre lepšiu stabilitu) mierne od tela, dlaňami dole.

S výdychom stiahneme brušné svalstvo. Pokrčíme čiastočne nohy a zdvihneme zadok od zeme. Ruky slúžia iba pre stabilitu, nie ako silový element.

 

.

 


Hodnotenie Hodnotenie Hodnotenie Hodnotenie Hodnotenie

Späť Späť na zoznam článkov

Súvisiaci články
00_tipi_cviceni Tipy trénerky Nadi - tieto cviky naozaj fungujú
00_tipi_cviceni Tipy na cviky pre posilnenie brušných a chrbtových svalov