Poradna

Pondelok 28.9.2020 meniny má Václav

Tipy trénerky Nadi

Tipy trénerky Nadi - tieto cviky naozaj fungujú

Tipy trénerky Nadi - tieto cviky naozaj fungujú



Necvičte stále rovnaké cviky a skúste do svojho cvičebného plánu vtesnať aj nejaké zmeny. Tie pomáhajú nielen k lepšej fyzickej kondícii, ale aj urýchlia proces chudnutia. Inšpirujte sa najúčinnejšími tipmi/ cvikmi, ktoré si pre vás pripravila naša nová trénerka Naďa Koštovalová.

 

Nada_Kostovalova.jpg               Niečo málo o Nade
Dlhé roky vrcholovo športovala, bola členkou juniorského aj seniorského reprezentačného tímu v ľahkej atletike. Behala prevažne 400m a štafetu 4 x 400m. Vyštudovala trénerský odbor na FTVS a po štúdiách zanechala pretekársku činnosť a s manželom diplomatom cestovala po svete. Pri pobyte v USA zložila skúšku "osobný a kondičný tréner" u rešpektovanej National Council on Strength and Fitness a získala tak v USA cenený certifikát. Je mamičkou troch detí a má viac ako 20 rokov skúseností s vlastným vrcholovým tréningom a následne s trénovaním ako detí, tak aj rekreačných a aktívnych športovcov.


Na čo sa môžete tešiť?

Štyri týždne, štyri problémové partie, a na každý deň jeden cvik s niekoľkými úpravami podľa vašej fyzickej kondície.
1. TÝŽDEŇ - Tipy na cviky pre posilnenie brušných a chrbtových svalov
2. TÝŽDEŇ - Tipy na cviky pre posilnenie dolných končatín
3. TÝŽDEŇ - Tipy na cviky pre posilnenie horných končatín
4. TÝŽDEŇ - Tipy na komplexné posilňovanie celého tela

 

A kedy projekt spúšťame?
Každý deň, od pondelka 24. 11. 2014 vám budeme prostredníctvom našich stránok predstavovať jednotlivé cviky, ktoré si pre vás Naďa pripravila. Cviky sú zaujímavé, nové a hlavne neopozerané. Pevne veríme, že vám budú inšpiráciou pri vašich hodinách telocviku :-).

 


Hodnotenie Hodnotenie Hodnotenie Hodnotenie Hodnotenie

Späť Späť na zoznam článkov