Poradna

Streda 30.9.2020 meniny má Jarolím

FITHALL cvičenie

Schudni do plaviek so Sandrou - 6. diel

Schudni do plaviek so Sandrou - 6. diel



6. diel seriálu Schudni do plaviek so Sandrou je zameraný na posilnenie paží. Neprávom je práve táto partia ženami často zanedbávaná. Pritom na vypracované bicepsy a tricepsy nie je pekný pohľad len u mužov.

Nemusíte sa báť, že keď začnete cvičiť tak budete mať ruky samý sval. Ženské telo je prispôsobivé a pomalšie naberá svalovú hmotu, čo je v tomto prípade istá výhoda. A navyše, ramená opticky zužujú boky a panvu a vy budete vyzerať chudšie než v skutočnosti ste.

Schudni do plaviek so Sandrou - 6.diel

 

.


Pri vašom cvičení vo fitness centre stačí paže precvičiť niekoľkými cvikmi na konci tréningu. Paže sa totiž zapájajú aj pri mnohých ďalších cvikoch v iných častiach tela. Navyše ruky mnohokrát potrebujeme aj v bežnom živote - na nosenie nákupov, prenášanie vecí v práci - to všetko paže precvičuje.

Predošlé diely seriálu Schudni do plaviek nájdete tu

Hodnotenie Hodnotenie Hodnotenie Hodnotenie Hodnotenie

Späť Späť na zoznam článkov