Poradna

Pondelok 28.9.2020 meniny má Václav

FITHALL cvičenie

Schudni do plaviek so Sandrou - 4. diel

Schudni do plaviek so Sandrou - 4. diel



Malý, pevný a pekne tvarovaný zadok si želá väčšina žien. S naším ďalším, už štvrtým cvičebným videom zo seriálu Schudni do plaviek so Sandrou, sa jeho majiteľkou môžete stať aj vy.

 

Zadok patrí k najproblematickejším partiám ženského tela. Ukladá sa v ňom veľké množstvo tuku, a je veľmi ťažké sa ho zbaviť a vytvarovať tak, aby vyzeral pekne. Navyše rovnako ako iné svaly, majú aj svaly na zadku tendenciu ochabovať.

 

Schudni do plaviek so Sandrou - 4. diel

 

.


Ďalšie diely zo seriálu Schudni do plaviek nájdete tu

Sedacie svaly sa podieľajú na správnom držaní panvy, a v dôsledku toho tiež na držaní celého tela. Slabé sedacie svaly sa preto tiež môžu podieľať napríklad na bolestiach v bedrách. Preto pri cvičení držte chrbticu (hlavne bedrovú) v prirodzenej polohe (tzn. v miernom prirodzenom bedrovom prehnutí), pri drepoch a výpadoch sa zamerajte na pohyb v bedrách, kolená zaťažujte čo najmenej tzn. necvičte do ostrých uhlov v kolenných kĺboch.

Hodnotenie Hodnotenie Hodnotenie Hodnotenie Hodnotenie

Späť Späť na zoznam článkov