Poradna

Streda 30.9.2020 meniny má Jarolím

FITHALL cvičenie

Schudni do plaviek so Sandrou - 3. diel

Schudni do plaviek so Sandrou - 3. diel



Je tu ďalší týždeň, a s ním aj ďalší diel seriálu Schudni do plaviek so Sandrou. Tretí diel obsahuje ťažšie a náročnejšie cviky ako predošlé dva diely, ktoré ste si už mali možnosť zacvičiť na portáli FITHALL.sk . Tešiť sa môžete na cvičenia, ktoré sú zamerané na posilnenie celého vášho tela. Na svaly, o ktorých ste pred cvičením ani nevedeli, že ich máte.

 

Tretí diel seriálu Schudni do plaviek so Sandrou

 

.

Po cvičení nezabúdajte na strečing
Strečing by mal byť neoddeliteľnou súčasťou každého tréningu. Hlavným dôvodom strečingu je prevencia proti skráteniu svalov. Pri cvičení sa svaly sťahujú, a pokiaľ ich po tréningu neprecvičíte, zostávajú skrátené, a to vedie k zlému držaniu tela, bolestiam chrbta či vzniku zranení.
Strečing krok za krokom
• Pomaly začnite sval naťahovať až na hranicu bolesti (mali by ste cítiť napätie nie bolesť).
• Aby ste dosiahli cieleného pretiahnutia skrátených svalov, vydržte v polohe sprvu 10 sekúnd a postupom času dobu predĺžte až na 20 sekúnd.
• Počas preťahovania sa snažte uvoľniť a znížiť napätie v preťahovaných svaloch, pričom pravidelne dýchajte.
• Po ukončení preťahovacieho cviku sval povoľte a uvoľnite na 5 až 10 sekúnd.
• Postupujte systematicky (napr. od hlavy k pätám)

Hodnotenie Hodnotenie Hodnotenie Hodnotenie Hodnotenie

Späť Späť na zoznam článkov

Súvisiaci články
01-fithall-cviceni Schudni do plaviek so Sandrou - Nové cvičenia
01-fithall-cviceni Schudni do plaviek so Sandrou - 2. diel