Fithall magazín

Streda 13.12.2017 meniny má Lucia

Jedlo a výživa

TOP 8 potravín, na ktoré štíhle ženy nedajú dopustiť

TOP 8 potravín, na ktoré štíhle ženy nedajú dopustiť



Možno, že si hovoríte, ako to tie štíhle ženy robia, že sú stále tak chudé, aj keď ich často vídate v cukrárňach s tortičkami, v rýchlych občerstveniach nad horou hranoliek alebo v krčme pri pive a tlačenke. Môže za tým byť nespravodlivosť tohto sveta - niekto priberá aj zo vzduchu, zatiaľ čo iní sa môžu pchať od rána do večera a ručička na váhe sa im nehne ani o piaď. Môže za tým byť ale aj niečo iné - štíhle ženy skrátka vedia, ako jesť a nepribrať.

 

ČÍTAJTE TIEŽ:

Domáca krabičková diéta

Zostavte si svoj zdravý jedálniček

Zimné vitamínové bomby - neprehliadnite tieto potraviny!

 

Odhaľte top 8 potravín, na ktoré štíhle ženy nedajú dopustiť a schudnete raz a navždy tiež. Tieto potraviny samozrejme nie sú samé o sebe spásou a kilogramy vám na počkanie neodčarujú, ale keď sa ich naučíte pravidelne jesť, pomôžu vám zaradiť sa medzi tie štíhle ženy, ktoré stretávate na ulici s kúskom pizzy v ruke - doma totiž jedia práve tieto potraviny:

1. Ovsené vločky - ľudia, ktorí si držia hmotnosť na uzde, často raňajkujú ovsené (alebo iné obilninové) vločky. Nemusíte ich zjesť celý kamión - stačí 40 - 50 gramov zaliať vodou, krátko povariť a servírovať napríklad s trochou tvarohu a čerstvého ovocia.

2. Ľadový šalát - štíhle ženy dobre vedia, že zelenina neobsahuje takmer žiadne kalórie, zato veľa vitamínov, vody a vlákniny. Neváhajte vytvoriť zo svojej mini porcie jedla objemný pokrm, doplnený množstvom šalátu a ďalšej zeleniny! Zaplníte žalúdok, budete jesť dlhšie (tým oklamete mozog i chuťové poháriky) a dostanete do seba potrebné vitamíny i minerály.

3.Sýr cottage - dá sa jesť na slano i na sladko. Až vás teda bude nabudúce naháňať chuť na sladké, dajte si cottage s lyžičkou kakaa a trochou medu. Táto desiata plná bielkovín vás zasýti a odoženie chuť maškrtiť bez toho, aby ste pribrali jediný gram.

4. Jablká - obyčajné jablká jedzte na raňajky, desiatu či olovrant. Majú málo cukru, ale maximum potrebných vitamínov, vlákniny i vody. Siahnite po nich vždy, keď budete mať chuť na niečo sladké a zároveň zdravé. Tým, že je nutné ich dôkladne hrýzť, opäť oklamete svoj mozog aj žalúdok - budú si myslieť, že ste jedli veľa a kilogramy poletia dole samé.

5. Olivový olej - nenasýtené mastné kyseliny sú nesmierne dôležité pre správnu funkciu nášho organizmu. Štíhle ženy nemajú z tukov fóbiu - naopak si na každý šalát nalejú poriadnu porciu olivového oleja, pretože vedia, že bez tuku by sa zo šalátu nevstrebali dôležité vitamíny (A, D, E a K).

6. Mandle - orechy obsahujú zdravý tuk a kvalitné bielkoviny. Doprajte si ich hrsť, keď máte hlad alebo chuť na malú desiatu. Samozrejme voľte nepražené a nesolené varianty!

7. Káva
- štíhle ženy často pijú kávu. Tá stimuluje metabolizmus, navodzuje pocit pohody a keď si ju dáte s trochou mlieka, dokonca aj na chvíľu zasýti.

8. Biely jogurt - jogurtové kultúry prospievajú nášmu tráveniu. To štíhle ženy vedia, a preto si biely jogurt doprajú takmer denne. Rozhodne ale nekupujte jogurty sladené - v prípade, že budete chcieť svoju porciu zdravia sladšiu, dajte si do nej lyžičku medu alebo domácej zaváraniny.

 

660x250_4.jpg

 

Autor: Veronika Červenková


Hodnotenie Hodnotenie Hodnotenie Hodnotenie Hodnotenie

Späť Späť na zoznam článkov

Súvisiace články
Výživa Čo sú funkčné potraviny a superpotraviny?
Jedlo a výživa Ako čítať etikety potravín?
Poradňa Hladné potraviny - viete, ktoré to sú?