Fithall magazín

Nedeľa 16.12.2018 meniny má Albína

Výživové doplnky? Áno, ale ...

Výživové doplnky? Áno, ale ...

Nespoliehajte sa na to, že prehltnete zázračnú pilulku a budete zdravší, chudší, mladší ... Výživové doplnky nie sú zázračným elixírom. Nenahradia nedostatočný príjem potrebných látok z vyváženej stravy. Nedokážu znížiť vysoký príjem nasýtených tukov, nenapravia škody spôsobené fajčením alebo nedostatkom pohybu. Sú ale prostriedkom, ktorý vám  môže pomôcť s doplnením vitamínov, minerálov a iných látok, ktoré organizmus potrebuje a má ich nedostatok.


Více Zobraziť celý článok


Tuk - skrytý nepriateľ

Tuk - skrytý nepriateľ

Tuk má niekto rád na tanieri, ale už menej na sebe. Kazí nám postavu a poškodzuje naše zdravie. Je ťažké sa s ním dať do sporu, ale ak sa tak už raz rozhodnete, buďte vytrvalí. Možno už viete ako na neho, ale vedzte, že nie je tuk ako tuk.


Více Zobraziť celý článok


Pečivo a diéta, ide to vôbec dokopy?

Pečivo a diéta, ide to vôbec dokopy?

Počas redukčnej diéty sa pečiva nemusíte vôbec obávať, len by ste mali vedieť, aký druh je pre vás vhodný a na čo si dať pozor. Poradíme vám, ako pečivo využiť vo svoj prospech.


Více Zobraziť celý článok


Polievky, ktoré liečia

Polievky, ktoré liečia

Už naše babičky tvrdili, že polievka je grunt. Vedeli totiž veľmi dobre, že nášmu zdraviu poctivé polievky len prospejú. Ľahko sa totiž trávia, dodávajú organizmu veľké množstvo výživných látok potrebných na jeho regeneráciu a dokonca majú upokojujúce účinky.


Více Zobraziť celý článok


Ako sa stravovať pri dojčení

Ako sa stravovať pri dojčení

Mamička sa po návrate z pôrodnice niekedy nestihne ani najesť. Pre jej zdravie a zdravie dieťaťa je však vyvážené stravovanie so zvýšeným množstvom tekutín a ochranných látok (teda vitamínov, flavonoidov, minerálnych látok) veľmi dôležité.


Více Zobraziť celý článok


Sušené ovocie - sladkosti pre zdravie

Sušené ovocie - sladkosti pre zdravie

Konzumácia sušeného ovocia počas zimných mesiacov vzrastá a zaujímavo tak spestruje jedálny lístok. Obsahuje rad organizmu prospešných živín a niektoré druhy dokonca zabraňujú tvoreniu zubného kazu. Len si musíte dať pozor, aké sušené ovocie kupujete, pretože môže obsahovať rôzne konzervanty, ktoré kvalitu ovocia výrazne znehodnocujú.


Více Zobraziť celý článok


Škodí káva zdravie?

Škodí káva zdravie?

Vo všeobecnom podvedomí ľudí platí názor, že káva nášmu organizmu, okrem schopnosti udržať oči otvorené, nič iné nedáva. Ako je to teda v skutočnosti? Ak tento celosvetovo populárny nápoj budete konzumovať v rozumnej miere, pozitívne ovplyvníte aj svoje zdravie. Ako je to možné? Potvrdzujú to posledné výskumy.


Více Zobraziť celý článok


Princípy zdravého stravovania

Princípy zdravého stravovania

Keď sa rozhodnete cvičiť a športovať, znamená to okrem iného zmeniť aj stravovacie návyky. Často sú mnohí z nás príliš v područí svojich zvykov, máme zažité stereotypy. Ak ale chceme  výrazne zvýšiť svoju kondíciu, treba sa stereotypom vzoprieť.


Více Zobraziť celý článok


Úprava stravy môže podporiť sexuálny apetít

Úprava stravy môže podporiť sexuálny apetít

Ak pozorujete, že v poslednej dobe nemáte veľmi chuť na sex a že sa vám nedarí dosiahnuť orgazmus, skúste zmeniť stravovanie a životný štýl.


Více Zobraziť celý článok


Bez zeleniny a ovocia to určite nepôjde

Bez zeleniny a ovocia to určite nepôjde

Zdravý dospelý človek by mal každý deň zjesť aspoň päť porcií ovocia a zeleniny. Jednou porciou sa pritom rozumie obsah jedného čajovej šálky s objemom 80 až 100 gramov, menšie jablko či pomaranč, alebo jedna mrkva. Prečo je hlavne zelenina tak dôležitá? Vedci preukázali, že vďaka zelenine, respektíve vláknine, vitamínom a ďalším látkam v nej obsiahnutým, klesá riziko úmrtia na srdcové choroby.


Více Zobraziť celý článok