Fithall magazín

Štvrtok 19.4.2018 meniny má Jela

Cvičenia a trendy

Schudni do plaviek - 4. diel

Schudni do plaviek - 4. diel



Pre chudnutie, ale aj pre naberanie svalovej hmoty je dôležitý nielen pravidelný pohyb, ale aj dostatok bielkovín vo vašom jedálničku. Bielkoviny čiže proteíny slúžia ako stavebná hmota pre svaly a ďalšie tkanivá, ale tiež má nízku energetickú hodnotu a prakticky sa po nich nepriberá.

Pravidelnej pohyb máte od nás zaistený a na vás sú bielkoviny. Hlavným a najdôležitejším zdrojom proteínov je mäso a ak mäso nejete, zaraďte do jedálnička aspoň ryby. Vegetariáni si môžu vybrať z proteínov, ktoré obsahujú výrobky zo sóje a nedoceneným zdrojom bielkovín sú aj slepačie vajcia. Ďalej môžete využiť mliečne výrobky, ako je tvaroh, jogurt, ricotta, mozarella alebo syr cottage.


Schudni do plaviek - 4. diel

 

Schudnite-do-plaviek-4diel.jpg

 

 


Hodnotenie Hodnotenie Hodnotenie Hodnotenie Hodnotenie

Späť Späť na zoznam článkov

Súvisiace články
Cvičenia a trendy Schudni do plaviek - 1. diel
Cvičenia a trendy Schudni do plaviek - 2. diel
Cvičenia a trendy Schudni do plaviek - 3 diel