Fithall magazín

Nedeľa 27.5.2018 meniny má Iveta

Cvičenia a trendy

Cvičenie pre lepší sex

Cvičenie pre lepší sex



Dajme ruku na srdce - cvičíme preto, aby sme boli zdraví a silní. To áno. Cvičíme ale aj preto, aby sme dobre vyzerali. Chceme sa dobre cítiť vo svojom vlastnom tele, ale tiež chceme, aby sa naše telo páčilo potencionálnemu či súčasnému partnerovi.

 

ČÍTAJTE TIEŽ:

6 skvelých cvikov na doma, ktoré vám spevnia celé telo

Kúpte si švihadlo a vyskákajte si sexi postavu

Domáca posilňovňa - Precvičenie svalstva panvového dna


Aj keď žijeme v relatívne vyspelej spoločnosti, naše činy sa riadia evolúciou daného imperatívu, ktorý nás núti robiť všetko pre šírenie genofondu. Túžba po sexe, kvalitnom partnerovi a aj snaha zapáčiť sa, sú preto úplne prirodzené a nevyhnutné.

Cvičenie prispieva k lepšiemu sexu z oboch strán - jednak nám pomáha, aby naše telo vyzeralo príťažlivo a plodne a potom, čo protistranu na svoje pôvaby nalákame, nám pomáha byť "lepší" v samotnej činnosti.

Pohlavný styk je fyzickou záležitosťou. Záležitosťou, do ktorej musíme zapojiť nielen srdce a zmysly, ale aj svaly. Vďaka svalom a ich dokonalej súhre dosiahneme to, čím chceme všetci byť - skvelým sexuálnym partnerom! A pevné, pružné a výkonné telo sa nezíska ničím iným, než cvičením!

Spoznajte to najlepšie cvičenie pre lepší sexuálny zážitok a pripravte sa na vzrušujúce okamihy:

Panvové dno
- o panvovom dne sa hovorí prevažne v spojitosti so ženami. Majú ho ale aj muži. Ak budete túto oblasť pravidelne posilňovať, dosiahnete hlbší zážitok vy aj váš partner. Stačí, keď na 10 sekúnd svaly panvového dna vytiahnete smerom k pupku (ako by ste zadržiavali močenie) a potom povolíte. Druhým variantom je vtiahnuť - povoliť. Trénovať môžete v dopravnej zápche, pri čakaní na autobus, aj pri jazde električkou. Vďaka silnému a funkčnému panvovému dnu budete nielen lepší v sexe, ale aj predídete problémom s inkontinenciou.

Vytrvalosť - pri sexe nie je práve príťažlivé, keď niekto dýcha ako rozzúrený býk a potí sa ako posolený baklažán. Aby vám partnerské aktivity nepripomínali skôr bežecký tréning, než príjemný čas so svojím partnerom, trénujte fyzickú vytrvalosť. Zamerajte sa na aeróbne aktivity (beh, jazda na bicykli či tréning na kolieskových korčuliach), alebo vyskúšajte intenzívny intervalový tréning. Uvidíte, že aj tu platí "ťažko na cvičisku, ľahko na bojisku".

Sila - silový tréning dáva našim svalom tvar, silu i pevnosť. Pri sexe nechcete, aby vaše paže a brucho pripomínali okolo ležiace vankúšiky. Pri posilňovaní sa zamerajte na základné cviky - drepy, výpady, mŕtvy ťah a zhyby. Onedlho uvidíte na tele rozdiel vy aj ten druhý.

Hlboký stabilizačný systém a pružný chrbát - sexuálne prežitky sú spojené s panvovým dnom, chrbticou a svalmi, ktoré sú uložené hlboko v našom tele. Nezabúdajte na ne a poctivo ich precvičujte. Chrbtica by mala byť pružná a ohybná - pretože práve taká chrbtica evokuje mladosť a vitalitu. Vďaka schopnosti zapojiť tie správne svaly zažijete intenzívnejšie pocity a tým, že budete schopní ovládať svoje telo do posledného svalového vlákna, získate kontrolu a moc nielen nad prácou svalov, ale tiež nad partnerskými aktivitami.

 

 

660x250_3.jpg


Autor: Veronika Červenková


Hodnotenie Hodnotenie Hodnotenie Hodnotenie Hodnotenie

Späť Späť na zoznam článkov

Súvisiace články
Jedlo a výživa Úprava stravy môže podporiť sexuálny apetít
Zdravý životný štýl Anorexia ničí aj sexuálny život
Zdravý životný štýl Sex a obezita