Fithall magazín

Streda 13.12.2017 meniny má Lucia

Cvičenia a trendy

Chudnutie s Orbitrekem

Chudnutie s Orbitrekem



Nie každý má možnosť chodiť obdeň behať do lesa, navštevovať posilňovňu alebo si pravidelne zháňať stráženie pre deti. Ani pre tohto jedinca však nie je všetko stratené - možno totiž jednoducho cvičiť doma.

 

ČÍTAJTE TIEŽ:

Vytvorte si vlastný tréningový plán - tu je 8 tipov, ako na to!

6 skvelých cvikov na doma, ktoré vám spevnia celé telo

Trénerka radí: 5 trikov, ktoré pri cvičení skutočne pomáhajú

 

Veľa ľudí si, v snahe schudnúť a zlepšiť fyzickú kondíciu, kupuje domáce fitness vybavenie, stepperom počínajúc a bežeckým pásom končiac. Jedným z takýchto veľmi obľúbených prístrojov na domáce cvičenie je tzv. Orbitrek. Tento stroj pomáha spaľovať tuk, posilňuje svaly celého tela a aktivuje kardiovaskulárny systém.
  
Aby sa z vášho chudnúceho pomocníka nestal len vešiak na bielizeň alebo lapač prachu, riaďte sa týmito jednoduchými pravidlami a vzápätí zistíte, že vaša investícia nebola zbytočná:


Stanovte si cieľ - skôr, než sa vrhnete na zbesilé šliapanie, si rozmyslite, čo chcete dosiahnuť. - Ak je vaším cieľom vyložene chudnutie, striedajte cvičenie v strednej intenzite, ktoré budete vykonávať 45 - 50 minút, 3 x týždenne, s intervalovým tréningom, pri ktorom maximálne svoje telo zaťažíte (asi na minútu) a potom na minútu spomalíte. Ak zároveň pracujete na nabratí svalovej hmoty, na Orbitreku cvičte až po posilňovaní.

Určite pevné dni a hodiny - povedať si, že budete cvičiť, nestačí! Stanovte si pevné dni aj hodiny, v ktorých sa budete aktivite venovať a tohto plánu sa držte. Úskalím domáceho cvičenia je nebezpečná blízkosť pohovky a chladničky, preto je tu disciplína na mieste.

Prezlečte sa - kúpte si pekné legíny a športové tričko. Rozhodne necvičte v tom, čo máte práve na sebe. Oddeľte čas odpočinku od času pre pohyb.

Zabavte sa - keď vás samotné cvičenie veľmi nebaví, pustite si k tomu televíziu, počúvajte obľúbenú hudbu alebo si čítajte. Pri aeróbnych aktivitách sa nepotrebujete príliš sústrediť, preto si ich čo najviac spríjemnite.

Strážte tep - aby ste chudli, mali by ste udržiavať vašu tepovú frekvenciu v tzv. aeróbnom pásme. To si vypočítate tak, že od čísla 220 (to je hodnota maximálnej tepovej frekvencie) odčítate váš vek. Z výsledku vypočítajte 65 - 75% - to je vaše aeróbne pásmo. Tepovú frekvenciu si merajte buď priamo pomocou Orbitreku alebo pomocou športových hodiniek.

Meňte tréning - aby ste sa nezačali nudiť vy ani vaše telo, meňte pravidelne podobu tréningov. Raz šliapte dlho a v miernom tempe, druhýkrát skúste šprinty, tretíkrát skombinujte orbitrek s posilňovaním. Pri cvičení na Orbitreku nikdy nevynechávajte prácu rúk!

Jedzte rozumne - ani poldeň strávený na Orbitreku vás nespasí, ak sa budete prejedať. Upravte a odľahčite svoj jedálniček, pravidelne cvičte a dostatočne odpočívajte a uvidíte, že sa výsledky čoskoro dostavia.

 

660x250_5.jpg

 

Autor: Veronika Červenková


Hodnotenie Hodnotenie Hodnotenie Hodnotenie Hodnotenie

Späť Späť na zoznam článkov

Súvisiace články
Upoutávky Kúpte si švihadlo a vyskákajte si sexi postavu
Cvičenia a trendy Rotoped ako vešiak na bielizeň? Radšej na ňom cvičte!
Cvičenia a trendy Vyberte si pohyb, ktorý Vám sadne