Fithall magazín

Nedeľa 27.5.2018 meniny má Iveta

Cvičenia a trendy

NOVÝ SERIÁL: Fit po Vianociach s Máriou - 7. diel

NOVÝ SERIÁL: Fit po Vianociach s Máriou - 7. diel



Mladosť predstavuje v dnešnej spoločnosti významnú hodnotu. Aby sme vyzerali mlado a sviežo, podnikáme rôzne opatrenia, od nákupov krémov proti vráskam, cez držanie diét, až po podstúpenie kozmetických operácií.

To, ako mlado či staro niekto v určitom veku vyzerá, je dané jednak genetikou, ale aj životným štýlom a celkovým prístupom k životu. Niektoré faktory, ako sú napríklad genetické dispozície, ovplyvniť nemôžeme, avšak to, akým spôsobom zaobchádzame so stresom, čo si vkladáme do úst, ako sa staráme o vlasy a pleť a akým pohybom sa staráme o svoje telo, ovplyvniť môžeme.

Neutrácajte zbytočne peniaze za nefunkčné omladzujúce procedúry a zázraky sľubujúce očné krémy - zacvičte si radšej s Márii a sami uvidíte, ako skvele sa budete cítiť a ako mlado vyzerať.

 

Ďalšie diely seriálu Fit po Vianociach nájdete TU

 


7. diel seriálu Fit Po Vianociach s Máriou je tu pre vás.

 

Novy-serial-Fit-po-Vianociach-s-Mariou-7diel.jpg



Zobanie = priberanie

Uzobávanie sa vyznačuje tým, že jete medzi jedlami, a to ako hlavnými, tak i medzi desiatami, toto jedenie nie je plánované a má tendenciu sa opakovať. Takéto nežiaduce správanie prirodzene vedie k nárastu fyzickej hmotnosti.

Naučte sa zobanie obmedziť alebo aspoň zobať vedome, a keď už sa k tomu odhodláte, zobte zdravšie:

Plánovanie - keď viete, že večer dávajú v televízii váš obľúbený film, a že si budete chcieť urobiť pohodu s pohárom vína a miskou orieškov, obmedzte počas dňa množstvo tukov v strave a "schovajte" si ich na večer. Oriešky (tyčinky, zemiakové lupienky) si odvážte, nasypte si ich do svojej vlastnej misky a nepridávajte si.

Porcie - u zobania je najväčším problémom nemožnosť kontrolovať množstvo skonzumovaného jedla. Nejedzte preto nikdy z celého vrecka alebo spoločnej misy, neberte si na oslavách len tak zo stola, ale chopte sa tanierika a naň naskladajte všetko, čo plánujete zjesť a tým tiež skončite. Budete mať prehľad o tom, čo do seba dostanete.

Čo oči nevidia - doma ani v kancelárii nenechávajte na stole žiadne voľne prístupné jedlo. Zvyšné oriešky, sušienky alebo cukríky nasypte do plastovej krabičky a schovajte ich do šuplíka, zvyšky jedla od obeda hneď po vychladnutí zavrite do chladničky. Minimalizujte možnosť, že okolo niečoho dobrého prejdete a vaša ruka po tom automaticky siahne.

Nedojedajte - zvyšok zemiačikov z oslavy s pokojným srdcom vyhoďte a nedojedajte ani po deťoch. Každý najmenší zvyšok detskej sušienky vám môže urobiť v chudnutí peknú paseku. Radšej sa jedla zbavte a ľutujte niekoľko korún, než aby ste ľutovali nedopnuté nohavice.

Zobte zdravo
- zobte nakrájanú zeleninu, ovocie, chudú šunku, nízkotučné tvrdé syry a nesolené oriešky. Pochutíte si a pritom do seba dostanete cenné živiny.

 


Hodnotenie Hodnotenie Hodnotenie Hodnotenie Hodnotenie

Späť Späť na zoznam článkov

Súvisiace články
Cvičenia a trendy NOVÝ SERIÁL: Fit po Vianociach s Máriou - 1. diel
Cvičenia a trendy NOVÝ SERIÁL: Fit po Vianociach s Máriou - 2. diel
Cvičenia a trendy NOVÝ SERIÁL: Fit po Vianociach s Máriou - 3. diel
Cvičenia a trendy NOVÝ SERIÁL: Fit po Vianociach s Máriou - 4. diel
Cvičenia a trendy NOVÝ SERIÁL: Fit po Vianociach s Máriou - 5. diel
Cvičenia a trendy NOVÝ SERIÁL: Fit po Vianociach s Máriou - 6. diel