Fithall magazín

Sobota 20.1.2018 meniny má Dalibor

Cvičenia a trendy

Prečo skúsiť Boot Camp?

Prečo skúsiť Boot Camp?



Keď sa povie "vojak" - čo si predstavíte? Uniformu, urastenú postavu, statočnosť, odolnosť i disciplínu. Vďaka vojenskému fyzickému tréningu majú muži aj ženy v armáde telo ako zo žuly, bez prebytočného gramu tuku, ale aj funkčné a plné energie. Aby ste dosiahli také prednosti, nemusíte sa hneď hlásiť k vojenskému výcviku - stačí prihlásiť sa na skupinovú lekciu, vedenú skúseným trénerom, ktorá nesie označenie "Boot Camp".

 

ČÍTAJTE TIEŽ:

Osobný tréner - ako zvoliť toho pravého

Kúpte si švihadlo a vyskákajte si sexi postavu

Rotoped ako vešiak na bielizeň? Radšej na ňom cvičte!

 

Boot Camp je intenzívny kondičný tréningový program, ktorý vznikol v Spojených štátoch za účelom preverenia fyzickej kondície rekrútov do námorníctva. Vo svojej ľahko pozmenenej (zmiernenej) podobe slúži pre rozvoj kondície tiež širokej verejnosti i profesionálnym športovcom.

Ak vás už hopsanie na skupinových lekciách nebaví a sami cvičiť nechcete, schudnite a spevnite si postavu Boot Campom.

Tu je niekoľko dôvodov, prečo sa prihlásiť:

1. Budete cvičiť v skupine - trénovať osamote nie je tak zábavné ani motivujúce, ako spoločné snaženie sa v skupine. Po krátkej dobe sa budete s ostatnými "vojakmi" poznať, budete sa na nich tešiť, vzájomne sa podporovať aj motivovať. Skupina sa stane svedkom vašich pokrokov, vaším spolubojovníkom aj niečím, čo vám nedovolí prestať.

2. Posilníte svaly - vďaka tomu, že sa na Boot Campe striedajú rôzne druhy záťaže, posilníte svaly úplne  celého tela. Vyskúšate si kruhový tréning, cvičenie s náradím, zdolávanie prekážok i skupinové pohybové hry.

3. Precvičíte srdce i pľúca - do Boot Campu patrí okrem silového tréningu tiež rozvíjanie aeróbnej kapacity vášho tela - budete behať, pretekať, preverovať svoju obratnosť aj cvičiť za sprievodu hudby. Kardio tréning posilní nielen vaše srdce, pľúca a cievy, ale ešte prinúti tukové zásoby rýchlo zmiznúť.

4. Budete vonku - pohyb na čerstvom vzduchu má preukázateľne pozitívny účinok na naše zdravie, celkovú fyzickú kondíciu, odolnosť, imunitu aj náladu. Za extrémne zlého počasia sa tréningy väčšinou presúvajú do telocviční, avšak pokiaľ to ide, cvičí sa pod šírym nebom.

5. Posilníte disciplínu - Boot Camp vedie skúsený tréner - a toho treba počúvať. Jednak dobre vie, čo a ako máte cvičiť, ale tiež vás dokáže motivovať a prinútiť prekonať sa. Ak budete trénera rešpektovať, nedovolíte si vzdať tréning predčasne, podvádzať pri jednotlivých cvikoch alebo chodiť na lekcie neskoro.

6. Budete sa baviť - spoločný tréning s podobne zmýšľajúcimi spolubojovníkmi na čerstvom vzduchu, pri ktorom si vyskúšate doteraz nepoznané, zahráte si hry, uvoľníte sa, zasmejete sa a hodíte každodenné starosti za hlavu - tak si ho nenechajte ujsť a zábavne vplávajte do o číslo menších nohavíc aj do zdravšieho života!

 

660x250_2.jpg

 

Autor: Veronika Červenková


Hodnotenie Hodnotenie Hodnotenie Hodnotenie Hodnotenie

Späť Späť na zoznam článkov

Súvisiace články
Jedlo a výživa Čo jesť pred a po cvičení
Cvičenia a trendy Ako prekonať lenivosť a ísť naozaj cvičiť
Radíme Cvičíte a stále to nie je vidieť? My vieme prečo!