Fithall magazín

Streda 13.12.2017 meniny má Lucia

Cvičenia a trendy

Domáca posilňovňa - cviky pre sexi bicepsy a tricepsy

Domáca posilňovňa - cviky pre sexi bicepsy a tricepsy



Bicepsy väčšinou pre ženy nepredstavujú problémovú partiu, avšak tricepsy pekne dokážu potrápiť. Zatiaľ čo na bicepsy nemá gravitácia a vek zásadný vplyv, tricepsy sa kvôli týmto dvom faktorom vedia premeniť na nočnú moru. Aby boli paže žien krásne pevné, príťažlivé a ladné, je nutné venovať im určité úsilie aj čas pri tréningu.

 

ČÍTAJTE TIEŽ:

Domáca posilňovňa - spaľujte tuky intervalovým tréningom

Domáca posilňovňa - najlepšie cviky na stehná a zadok

Domáca posilňovňa - najlepšie cviky na brucho

 

Silné, ochranárske paže sú u mužov lákadlom číslo jedna, a preto by ich ani oni rozhodne nemali zanedbávať.

Paže skvele precvičíte v posilňovni, za asistencie činiek alebo pomocou špecializovaných prístrojov. Ak sa vám ale nechce vytiahnuť päty z domu, zvládnete to tiež v pohodlí obývačky.

Pripravte si činky, fľaše s vodou a posilňovaciu gumu a pustite sa do toho:

Bicepsové príťahy - uchopte do ruky činku, naplnenú fľašu alebo použite gumičku (tú zaháknite jedným koncom pod chodidlom a druhý chyťte do ruky). Lakeť nechajte blízko pri tele a s výdychom zdvíhajte činku k ramenu. S nádychom pomaly vracajte späť, ale stále vnímajte, ako sval pracuje. Aby ste si pohyb sťažili, vytáčajte v spodnej polohe zatvorenú dlaň smerom k stehnu a pri pohybe hore ju pretáčajte k ramenu. Rotácia cvik zefektívni. Myslite na to, aby ste zvládli vykonať rovnaký počet opakovaní na obe strany.

Tricepsy s vlastnou váhou - sadnite si na bok a dlaň ruky, ktorá je ďalej od podlahy, o ňu oprite. Spodnú ruku "omotajte" okolo hrudníka, aby vám pri cvičení neprekážala. S nádychom krčte lakeť a snažte sa priblížiť rameno čo najviac k podlahe, s výdychom lakeť napínajte. Skúste vydržať 5 sérií po 10 opakovaniach, potom si presadnite na druhý bok a precvičte aj druhú ruku.

Triceps v kľaku - kľaknite si na podložku na kolená a dlane oprite o zem. Narovnajte chrbticu, neprehýbajte sa a do jednej ruky uchopte činku. Zdvihnite lakeť k rebrám a s výdychom ho vystrite. S nádychom predlaktia povoľte, ale lakťom nehýbte. Po niekoľkých sériách strany vymeňte.

Krab
- sadnite si na podložku a dlane oprite za chrbtom tak, aby prsty smerovali k vašim pätám. Pokrčte kolená a zdvihnite boky nahor ku stropu. S nádychom pokrčte lakte a s výdychom ich opäť vystrite. Celú váhu tela teraz zdvíhate len pomocou zadných strán paží a tie sa tým krásne formujú.

"Pohoda" na chrbte - ľahnite si na podložku na chrbát a do oboch dlaní si vezmite činku. Lakte zdvihnite k stropu tak, aby boli paže kolmé k podlahe. S nádychom priblížte činku k vášmu čelu, s výdychom ju zdvihnite k stropu. Opäť pracujú tricepsy.

Diamantový kľuk - zrovnajte svoje telo do klasického kľuku. Neprehýbajte bedrá, ramená tlačte dole od uší. Teraz spojte palce a ukazováky a kľuky vykonávajte v tomto postavení paží. Potrápite nielen tricepsy, ale aj ramená a vôbec celý stred tela.

Po cvičení tricepsy aj bicepsy dôkladne ponaťahujte!


Autor: Veronika Červenková


Hodnotenie Hodnotenie Hodnotenie Hodnotenie Hodnotenie

Späť Späť na zoznam článkov

Súvisiace články
Radíme Ako správne posilňovať paže
Cvičenia a trendy Poznáte svaly paží? A viete, ako ich posilňovať?
FITHALL cvičenie Zásady pre posilňovanie svalov hrudníka a paží