Fithall magazín

Pondelok 11.12.2017 meniny má Hilda

Cvičenia a trendy

Ako sa zbaviť pneumatík okolo pása?

Ako sa zbaviť pneumatík okolo pása?



Rozloženie telesného tuku majú na svedomí naše gény. Zatiaľ čo ženám sa ukladá predovšetkým na stehnách, bokoch a zadku, muži majú sklon k rastúcemu brušku. Vplyvom nezdravého a stresujúceho životného štýlu sa ale nelichotivá pneumatika môže objaviť u každého, bez rozdielu pohlavia i veku. Nemôže za ňu ale len väčšie bruško - tuk sa rád uvelebí tiež na bokoch i na chrbte a potom vzniká nenávidený "muffin top" - previs nad lemom nohavíc.

 

ČÍTAJTE TIEŽ:

Chcete štíhle boky? 5 cvikov, ktoré vám pomôžu

Komplexné cviky na posilnenie svalov celého tela

6 skvelých cvikov na doma, ktoré vám spevnia celé telo

 

Do pneuservisu telo bohužiaľ zaviesť nejde - ak sa chcete tukových zásob okolo pása zbaviť, skúste dodržiavať nasledujúce pravidlá:

Nehladujte - keď chcete schudnúť rýchlo a uberiete si priveľa jedla naraz, telo sa vyplaší a namiesto toho, aby sa tuku zbavovalo, si ho bude strážiť ako poklad. Kalórie uberajte postupne. Nehladujte, jedzte pravidelne a po malých dávkach.

Pite vodu - keď nebudete dosť piť, nebudete ani chudnúť. Pri dehydratácii má organizmus tendenciu zadržiavať vodu tam, kde je to len možné - a oblasť okolo pásu je skvelým zásobníkom. nerobte preto zo seba ťavu a neuschovávajte vodu v podkoží - radšej ju telu doprajte zvonku a uvidíte, že sa bruško razom zmenší.

Buďte v pokoji - stres je vinníkom číslo tri (prvým je strava a druhým fyzická nečinnosť). Naučte sa pravidelne relaxovať, nenechajte sa rozhodiť drobnými nezdarmi a nezabudnite ani na to, že je veľmi dôležité ventilovať priebežne svoje emócie, a to nielen tie pozitívne! Veľakrát človek prehĺta krivdy do brucha a ťažobu sveta nesie na svojich bedrách - symbolicky priberá potom práve tam.

Nesoľte - solíme priveľa. Soľ je už v potravinách prirodzene obsiahnutá a vôbec nie je nutné ich dosoľovať. Áno, solené jedlá oveľa lepšie chutia a áno, soľ sa podieľa na zadržiavaní vody v tele, vysokom krvnom tlaku, horšej funkcii obličiek a aj na hromadení tuku v centre tela.

Behajte - tuk sa najlepšie páli, ak sa hýbete aspoň 30 - 40 minút v aeróbnom pásme vašej tepovej frekvencie. Behanie je preto ideálny pomocník - nielen, že dokáže páliť tuk rýchlosťou blesku, ale tiež je prirodzené, nič okrem svojich nôh k nemu nepotrebujete a je úplne zadarmo.

Cvičte vzpory - kľaknite si na podložku a ruky oprite o predlaktia. Potom natiahnite dozadu obe nohy a zarovnajte telo tak, aby členky, boky a ramená tvorili priamku. Vydržte aspoň 20 sekúnd a potom povoľte. Vo vzpore sa spevní celý stred tela, posilnia paže a je ako stvorený na boj proti faldíkom na spodnej časti chrbta.

Dôverujte procesu
- ani Rím nebol postavený za jediný deň. Preto buďte trpezliví a vytrvalí - dobre jedzte, cvičte a odpočívajte, s nikým sa neporovnávajte, nevzdávajte sa a uvidíte, že to tuk časom vzdá.

 

 

Autor: Veronika Staňková


Hodnotenie Hodnotenie Hodnotenie Hodnotenie Hodnotenie

Späť Späť na zoznam článkov

Súvisiace články
Cvičenia a trendy Ako správne posilňovať brucho
Cvičenia a trendy Dokonalé brucho - poznáte svaly brucha? A viete, ako ich posilňovať?
Cvičenia a trendy Ako sa zbaviť tuku na bruchu