Fithall magazín

Pondelok 11.12.2017 meniny má Hilda

Cvičenia a trendy

Ako získať ploché bruško?

Ako získať ploché bruško?



Postupné zväčšovanie sa bruška vyjadruje zvyšujúce sa množstvo tuku v tele. Nedostatok pohybu, nepravidelný telesný pohyb, zlé stravovacie návyky s vysokým obsahom tukov a nízkym obsahom bielkovín vedú k vzniku veľkého brucha. Tu je niekoľko tipov pre mužov a ženy, ktorí chcú získať ploché brucho.

 

ČÍTAJTE TIEŽ:

Ako na spodnú časť brucha

7 najväčších chýb v precvičovaní brucha

Zásady pre tvarovanie brušných svalov

 

Zdravé tuky
Mononenasýtené mastné kyseliny a rastlinné tuky sa nachádzajú v nasledujúcich potravinách: avokádo, prírodné oleje, tmavá čokoláda, olivy a semená. Uvedené potraviny vám dodávajú nutričné tuky a pomáhajú v prevencii proti ochoreniam srdca a súvisiacim chronickým problémom. Štúdia tiež preukázala, že tieto látky pomáhajú získať ploché bruško.

Rozmanitosť olejov
Používajte arašidový alebo repkový olej na hranolky, ľanový olej na šalát (ale nepoužívajte ho pri varení), olivový olej na vyprážanie na panvici, sójový a slnečnicový olej na varenie.

Orechy a semená

Orechy obsahujú veľa bielkovín a sú užitočné pre fyzické aj duševné zdravie. Konzumujte mandle, pekanové orechy, vlašské orechy, píniové oriešky, lieskové orechy, pražené arašidy, makadamiové orechy, arašidové maslo, kešu oriešky, tekvicové semienka, slnečnicové semienka.

Cvičenie
Jednoduché a inteligentné cvičenie vás zbaví stresu a to následne pomáha pri znižovaní hmotnosti a podporuje ploché bruško.

Znížte príjem tukov
Používajte organické mandľové mlieko, organické maslo, plnotučný jogurt a červené hroznové víno. Toto sú produkty, ktoré vám dodajú plno vitamínov a bielkovín bez toho, aby narušili kalorický príjem.

Vláknina

Jedzte celozrnné pečivo, ak ste hladní vo večerných hodinách. Obsahuje vlákninu a funguje dobre pre tráviaci systém.

Vyhnite sa nasledujúcim potravinám

Kofeín, spracované potraviny, alkohol a rafinovaný cukor.

Rýchle raňajky

Pripravte si raňajky do hodiny od doby, kedy vyleziete z postele. Ak sa ponáhľate a nemáte čas, dajte si ovocie a orechy.

Vyhnite sa ťažkým jedlám vo večerných hodinách

Ťažké jedlá navečer nie sú dobré pre tráviaci systém ani pre chudnutie.

Rybí olej
Doplnky z rybieho tuku pomáhajú spaľovať tuky a podporujú potrebné mastné kyseliny.

Pite veľa vody
Pite aspoň osem pohárov vody denne. Ak nemôžete vypiť veľa vody naraz, tak ju upíjajte po častiach. Noste so sebou vždy fľašu s vodou.

Znížte množstvo sodíka
Použite malé množstvo soli vo svojich každodenných potravinách, polievkach, mäse a v občerstveniach. Preferujte korenie a bylinky pri varení. Odporúča sa držať sa ďalej od balených, porciovaných a konzervovaných potravín.

 

 

Autor: Veronika Staňková


Hodnotenie Hodnotenie Hodnotenie Hodnotenie Hodnotenie

Späť Späť na zoznam článkov

Súvisiace články
Cvičenia a trendy Dokonalé brucho - poznáte svaly brucha? A viete, ako ich posilňovať?
Cvičenia a trendy Brušný pekáč do plaviek
Tipy trénerky Nadi Tipy na cviky pre posilnenie brušných a chrbtových svalov