Fithall magazín

Pondelok 11.12.2017 meniny má Hilda

Cvičenia a trendy

Vnadné krivky do plaviek - začnite cvičiť už teraz

Vnadné krivky do plaviek - začnite cvičiť už teraz



Leto a s ním spojená promenáda v plavkách na brehoch slovenských rybníčkov, bazénov aj exotických pláží sa rýchlo blíži, a preto je najvyšší čas začať na svojej postave poriadne makať. Síce môžete paniku okolo minisukní a upnutých tielok ignorovať a schovávať sa do dlhých habitov, ale určite si leto užijete oveľa viac s vytrénovanými stehnami a pevným bruškom, za ktoré sa nebudete hanbiť.

 

ČÍTAJTE TIEŽ:

Vaše telo, vaše pravidlá - alebo prečo nedržať diéty z časopisov

Čo sa stane v organizme, keď priberieme

7 najlepších spaľovačov tuku

 

Na jar padá na každého únava, ale práve teraz je vhodná doba na úpravu jedálnička a na pravidelný silový aj aeróbny tréning. Na jar všetko kvitne, rastie a pučí. Vďaka letnému času si môžeme dopriať viac svetla a slniečka, a teda aj času pre aktívny pohyb vonku, ktorý spevní nielen vaše krivky, ale aj posilní psychiku.

 

Nečakajte na pondelok ani na začiatok ďalšieho mesiaca a s tréningom začnite práve dnes. Nechajte sa inšpirovať niektorými tipmi, ako začať s plavkovou prípravou a uvidíte, že výsledok vás do leta neminie.

Pravidelný tréning - prirodzený pohyb je skvelý. Vďaka nemu spálite väčšinu prijatých kalórií bez toho, aby ste sa museli nejako zvlášť trápiť a je tiež veľmi zdravý. Jeho nevýhodou je, že je naň organizmus zvyknutý, a preto nemá potrebu silnieť a zlepšovať sa. Do svojho týždenného rozvrhu zaraďte pravidelný silový tréning, pri ktorom precvičíte celé telo. Postupne pridávajte záťaž a cvičebné seansy nevynechávajte. Choďte cvičiť hneď po práci alebo si na hodinu týždenne zariaďte stráženie detí. Výhovorkami okrúhly zadoček a pevné paže nedosiahnete.

Behanie vonku - behanie je zadarmo, dá sa robiť v každom počasí (neexistuje zlé počasie na behanie, len zle oblečený bežec) a má schopnosť požierať tukové zásoby, ktoré nedovolia vašim spevneným oblinám vyniknúť. Skúste vybehnúť aspoň 2 x týždenne na pol hodiny - na všetko ostatné vám zostane 167 hodín, takže nedostatok času určite nemôže byť prekážkou.

Vytrvalosť - možno neuvidíte výsledky hneď a to vás môže odradiť od ďalšieho snaženia. Teraz ide ale o to, kto sa vzdá skôr - vy, alebo prebytočný tuk? Vytrvalosť je kľúčom k úspechu a vy sa skrátka vzdať nesmiete. Aj keď je to niekedy ťažké, máte chuť sa na všetko vykašľať a natiahnuť sa na pohovku s kusom čokolády, nerobte to. Organizmus totiž potrebuje chvíľku na to, aby začal správne fungovať a poriadne spaľovať. Práve tie okamihy, kedy sa rozhodujete, čo robiť ďalej a pochybujete, sú tie okamihy, ktoré odlišujú víťazov od porazených.

Sústreďte sa na brucho - brucho je sídlom vnútorných orgánov, podporuje chrbticu a tvorí centrum tela. Je dominantnou partiou, ktorú neschováte ani v plavkách v celku. Obdeň si u večerného sledovania televízie ľahnite na podložku a bruško potrápte cvičením až do jemného pálenia. Pekáč buchiet na bruchu sa pečie skôr v kuchyni (správnym jedálničkom), než v telocvični, ale vďaka precvičeniu všetkých jeho svalov dáte svojmu pásu ten správny tvar.

 


Autor: Veronika Staňková


Hodnotenie Hodnotenie Hodnotenie Hodnotenie Hodnotenie

Späť Späť na zoznam článkov

Súvisiace články
Jedlo a výživa Chcete schudnúť? Pite!
Diéty Návšteva psychológa a chudnutie
Káva, alkohol a chudnutie. Ide to dokopy? Káva, alkohol a chudnutie. Ide to dokopy?