Fithall magazín

Utorok 12.12.2017 meniny má Otília

Cvičenia a trendy

Novinky zo sveta fitness

Novinky zo sveta fitness



Radi skúšate nové veci? Potom by ste mali vedieť, že aj vo fitness sa stále niečo deje. Predstavíme vám najhorúcejšie novinky, ktoré frčia nielen v zámorí, ale aj v Európe.

 

ČÍTAJTE TIEŽ:

Z pecivála běžcom

6 skvelých cvikov na doma, ktoré vám spevnia celé telo

Cviky, ktorými spevníte stred tela


Ponuka dnešných fitness centier je tak bohatá, že si každý môže vybrať cvičenie, ktoré mu najlepšie vyhovuje. Lenže zorientovať sa v tom množstve nových názvov nie je vôbec jednoduché.

Funkčný tréning
Spomínate na hodiny telocviku? Na cvičenie na žinenkách, rebrinách, lavičkách, s medicinbalmi, so švihadlom ... Tak práve toto je teraz v kurze. Cieľom takéhoto tréningu je zlepšenie celkovej výkonnosti, s dôrazom na prevenciu zranení. Začína sa s ľahšími cvikmi a so zlepšujúcou sa kondičkou stúpa ich náročnosť. Vyskúšate si napríklad kľuky na gymballe alebo drepy na balansovacej doske. Nielenže sa výborne odreagujete, ale odmenou vám budú vyrysované svaly celého tela.

Barre Concept
Tento tréningový program prebieha u baletnej tyče. Snúbi prvky z pilates, jogy a cviky na zlepšenie rovnováhy. Skvele posilňuje svaly problémových partií - formuje a preťahuje hlavné svalové skupiny tela, predovšetkým brucho, nohy, paže a zadoček. Vďaka tomuto cvičeniu získate skvostné, až baletné držanie tela.

SH'BAM
Jedná sa o tréning založený na rytme. Jednoduché kroky v kombinácii s rôznymi hudobnými hitmi. Divoké tanečné čísla sa striedajú s pokojnejšími fázami. Choreografia sa pritom mení každé tri mesiace. Pri tanci spálite tuk, spevníte telo, rozviniete vytrvalosť a zlepšíte si fyzickú kondíciu a koordináciu.

Piloxing

Pomocou tohto cvičenia kombinujúceho pilates, box a tanec sa udržujú v najlepšej forme hollywoodskej hviezdy. Piloxingom si zábavnou formou precvičíte celé telo. Zvyšuje vytrvalosť, spevňuje svaly a zlepšuje krvný obeh. Prispieva tiež k dobrej nálade.

Balance swing

Je to cvičenie na trampolínach, kombinujúce prvky západného a východného prístupu - opiera sa o päť elementov tradičnej čínskej medicíny, kolobeh jin a jang spolu so striedaním ročných období. Tento druh tréningu posilňuje kosti, kĺby, svaly a oblasť panvy. Podporuje látkovú výmenu, spaľuje tuky, povzbudzuje krvný obeh a imunitný systém. Viditeľne zmierňuje celulitídu a celkovo uvoľňuje.

Plyo pilates
Kombinuje rýchle cvičenie so skokmi s klasickým pilates. Pilates tvaruje telo pomocou plynulých pohybov a správnej techniky dýchania. Plyo skoky aktivizujú svalové vlákna a dráždia vegetatívny nervový systém. Zvyšuje sa tak rýchlosť a sila odrazu.

Hot hula
Inšpiráciou pre vznik tohto tréningu bol havajský tanec. Nohy tancujú v rytme reggae určité kroky za sprievodu bubnov, zatiaľ čo iné časti tela rozprávajú príbeh. Vďaka aktívnej práci bokov je tento tanec výborný pre zadoček a pás. Čím rýchlejší je rytmus, tým intenzívnejšie sa posilňuje krvný obeh. Okrem toho sa pri tanci báječne chudne.


Autor: Monika Kuželová


Hodnotenie Hodnotenie Hodnotenie Hodnotenie Hodnotenie

Späť Späť na zoznam článkov

Súvisiace články
Radíme Čo všetko dokáže obyčajné cvičenie
Cvičenia a trendy Cvičíte a stále to nie je vidieť? My vieme prečo!
Cvičenia a trendy Ako na pohyb a cvičenie s kilami navyše