Fithall magazín

Piatok 24.5.2019 meniny má Ela

Schudni do plaviek - 4. diel

Schudni do plaviek - 4. diel

Pre chudnutie, ale aj pre naberanie svalovej hmoty je dôležitý nielen pravidelný pohyb, ale aj dostatok bielkovín vo vašom jedálničku. Bielkoviny čiže proteíny slúžia ako stavebná hmota pre svaly a ďalšie tkanivá, ale tiež má nízku energetickú hodnotu a prakticky sa po nich nepriberá.


Více Zobraziť celý článok


Schudni do plaviek - 3 diel

Schudni do plaviek - 3 diel

Vzhľadom k tomu, že určite drvivá väčšina z vás zvládli prvé dva diely seriálu Schudni do plaviek, tak zaraďujeme ďalší diel, ktorý je o niečo ťažšie, čo sa týka náročnosti cvikov, ale tie postavy, tie vám bude závidieť každý. A nezabudnite sa správnym a zdravým jedálníčkom vám chudnutie pôjde lepšie.


Více Zobraziť celý článok


Schudni do plaviek - 2. diel

Schudni do plaviek - 2. diel

Ako sa dostať rýchlo do formy a zdravo schudnúť za jeden mesiac? Zamerajte sa na zmenu jedálničku, cvičenie, ale aj na to, ako pracovať s psychikou. Dajte si s nami 2. druhý diel seriálu schudnú do plaviek a dajte sa do formy čo najskôr.


Více Zobraziť celý článok


Schudni do plaviek - 1. diel

Schudni do plaviek - 1. diel

Po týždni (alebo viac :)) obžerstva sme zase tu, v novom roku. Hovorí sa, že Nový rok je príležitosťou pre nový začiatok. Posilňovne sú preplnené na prasknutie ľuďmi typu "od nového roka začnem cvičiť". Vyhnite sa návale vo svojom obľúbenom fit centre a začnite cvičiť z pohodlia svojho domova s trénerkou Sandrou.


Více Zobraziť celý článok


Cvičiť môžete aj v tehotenstve - 3. diel

Cvičiť môžete aj v tehotenstve - 3. diel

Veľká lopta je skvelý pomocník nielen na posilňovanie, ale tiež preťahovanie takmer všetkých svalových skupín. Je pravdou, že kvôli svojej veľkosti a tvaru nie je príliš skladná, ale môžete ňou nahradiť jednu zo stoličiek a tým prospejete aj svojmu chrbtu.


Více Zobraziť celý článok


Cvičiť môžete aj v tehotenstve - 2. diel

Cvičiť môžete aj v tehotenstve - 2. diel

Tehotenstvo nie je doba, kedy musia ženy len nečinne sedieť alebo ležať na pohovke. Veľakrát to ani nie je možné kvôli pracovnému vyťaženiu a ďalším deťom, o ktoré sa musia prípadne starať. Nie je to však ani obdobie vhodné pre prehnané športové výkony a zlepšovanie fyzickej kondície alebo dokonca snahu o chudnutie.


Více Zobraziť celý článok


Cvičiť môžete aj v tehotenstve - 1. diel

Cvičiť môžete aj v tehotenstve - 1. diel

Okolo cvičenia a pohybovej aktivity v tehotenstve panujú rôzne mýty a skreslené predstavy. Starostlivosť o gravídne ženy sa už pred mnohými rokmi presunula z domáceho prostredia do rúk lekárov, a preto sa niekedy chybne nahliada na tehotenstvo skoro ako na chorobu.


Více Zobraziť celý článok


Necvičte zbytočne. Strážte si svoju tepovú frekvenciu!

Necvičte zbytočne. Strážte si svoju tepovú frekvenciu!

Čo sa týka efektívneho pálenia podkožného tuku, tepovú frekvenciu neradno podceňovať. Držte sa týchto tipov a chudnutie pôjde samo.


Více Zobraziť celý článok


TOP 5 cvikov poležiačky pre pevné telo

TOP 5 cvikov poležiačky pre pevné telo

Naučte sa niekoľko jednoduchých, ale pritom účinných cvikov, pri ktorých si spevníte telo i v ľahu na zemi.


Více Zobraziť celý článok


Osobný tréner - ako zvoliť toho pravého?

Osobný tréner - ako zvoliť toho pravého?

Rozhodnutím začať cvičiť (alebo začať cvičiť tak, aby to k niečomu skutočne bolo) ešte len všetko začína. Môžete sa snažiť sami, s kamarátkou, partnerom alebo stavte na skúseného trénera, ktorý presne vie, čo a ako robiť, môže vám pomôcť s jedálničkom, správnou technikou cvičenia, ale aj s motiváciou.


Více Zobraziť celý článok


« < 1 2 3 4 5 ... 28 29 30 > »