Fithall magazín

Nedeľa 17.11.2019 meniny má Klaudia

Cviky, ktoré vás dostanú po pôrode do formy

Cviky, ktoré vás dostanú po pôrode do formy

Počas tehotenstva každá nastávajúca mamička priberie na váhe. Optimálny prírastok je 8-14 kilogramov, často však ženy priberú viac. Po pôrode potom môžu byť so svojou postavou nespokojné a budú chcieť nadbytočné kilogramy zhodiť. Poradíme ako na to.


Více Zobraziť celý článok


Kick-box. Zmeň svoje telo a kondíciu.

Kick-box. Zmeň svoje telo a kondíciu.

Kick-box je veľmi univerzálny, rozmanitý šport, ktorý je vhodnou fyzickou aktivitou, najmä ak sa chcete zamerať na spaľovanie podkožného tuku. Pôsobí ale aj na posilnenie svalov a zlepšenie flexibility.


Více Zobraziť celý článok


Prečo potrebujete svaly

Prečo potrebujete svaly

Svaly sú dôležitou súčasťou pohybového aparátu. Čím ste trénovanejší, tým pevnejšie máte telo. Aby ste si mohli svaly vybudovať, mali by ste o nich aj niečo vedieť. Ak pochopíte ich zákonitosti a reakcie, tým ľahšie sa vám bude cvičiť. Okrem toho získate aj lepší pocit.


Více Zobraziť celý článok


Bolí vás chrbát? Pretiahnite sa s overballom!

Bolí vás chrbát? Pretiahnite sa s overballom!

Pri sedení na kancelárskej stoličke a prácu na počítači telo väčšiny ľudí trpí. Skôr či neskôr sa začne prejavovať bolesť, ktorej pôvodcom býva nesprávne držanie tela, pri ktorom sú svaly strnulé, nezaťažujú sa rovnomerne a postupne dochádza k ich ochabovaniu. Bolestiam i ďalším zdravotným ťažkostiam sa dá predísť jednoduchými cvikmi s overballom.


Více Zobraziť celý článok


Preplávať sa ku krásnemu telu

Preplávať sa ku krásnemu telu

Nemôžete nájsť šport, ktorý by prospieval vášmu telu a zároveň by vás bavil? Skúste plávanie. Teplé obdobie roka na vyzlečenie do plaviek priamo nabáda.


Více Zobraziť celý článok


Cvičte a bude sa vám lepšie spať

Cvičte a bude sa vám lepšie spať

Pravidelne cvičíte? Potom sa vám iste lepšie spí a ráno sa cítite viac oddýchnutí. Ak patríte k lenivejším jedincom, rozhodne sa nad sebou zamyslite. Nedostatkom pohybu sa totiž pripravujete o kvalitnejší odpočinok. Možno si ani neuvedomujete, aký veľký vplyv má aeróbne cvičenie na mozog a spánok.


Více Zobraziť celý článok


Behajte ako profík!

Behajte ako profík!

Rozhodli ste sa so sebou niečo konečne urobiť a vaša voľba padla na behanie? Skvelá správa, ale svoj úmysel rozhodne nepodceňujte. Nie je behanie ako behanie. Aby ste z tejto športovej aktivity pre seba vyťažili maximum, začnite svoju bežeckú dráhu s premyslenou stratégiou.


Více Zobraziť celý článok


Stres zažeňte pohybom!

Stres zažeňte pohybom!

Kto z nás nie je občas vystavený veľkému stresu. Môže za to uponáhľaná doba, príliš vysoko stanovené ciele alebo neočakávané ťažké životné situácie. Nie vždy sa telu podarí všetko zvládnuť bez problémov. Nemusíte si ani siahnuť na tzv. samé dno, aby ste pocítili, čo taký stres dokáže spôsobiť. Takým pomyselným záchranným kruhom ale môže byť obyčajný pohyb.


Více Zobraziť celý článok


Chôdza alebo beh?

 Chôdza alebo beh?

Záleží na vás, ako sa cítite a ako veľmi ste trénovaní. Niekto behanie neznáša, iný miluje. Nie však pre každého je beh vhodný. Jeho alternatívou môže byť rýchla chôdza alebo aj walking, ktorý sa v poslednom čase rozmohol a stal sa obľúbenou športovou aktivitou.


Více Zobraziť celý článok


Čo všetko dokáže obyčajné cvičenie

Čo všetko dokáže obyčajné cvičenie

V dnešnej dobe väčšina ľudí si je vedomá, aké výhody telu prináša cvičenie a silový tréning. Vďaka aktívnemu životu si nielen vybudujete svalovú hmotu a skrášlite svoje krivky, ale zároveň posilníte srdcovú činnosť, prekrvíte a tým ozdravíte pokožku a dokonca zlepšíte aj svoj sexuálny život.


Více Zobraziť celý článok