Fithall magazín

Sobota 21.7.2018 meniny má Daniel

7 spôsobov, ako bojovať pri cvičení s nudou

7 spôsobov, ako bojovať pri cvičení s nudou

Ak aj vy patríte medzi tých, ktorí nemajú z pohybu radosť, necítia opojný účinok endorfínov a športovanie ich nudí, vyskúšajte týchto 7 spôsobov, ako s nudou pri cvičení bojovať.


Více Zobraziť celý článok


6 spôsobov, ako byť fit, aj keď neznášate cvičenie

6 spôsobov, ako byť fit, aj keď neznášate cvičenie

Ak patríte k tým, ktorí o sebe tvrdia, že cvičenie neznášajú, inšpirujte sa týmito tipmi, ako byť fit aj napriek tomuto drobnému nedostatku.


Více Zobraziť celý článok


Tréning pre zdravé srdce

Tréning pre zdravé srdce

Pre zdravie svojho srdca môžete urobiť maximum tým, že budete dobre jesť, veľa sa smiať, ale tiež sa pravidelne hýbať. Ako na to, sa dozviete tu:


Více Zobraziť celý článok


Pomáha počúvať hudbu pri cvičení?

Pomáha počúvať hudbu pri cvičení?

Ak patríte k tým, ktorí si nie sú istí, či si hudbu pri cvičení do slúchadiel púšťať alebo nie, zamyslite sa nad nasledujúcimi bodmi.


Více Zobraziť celý článok


Cvičenie vo vode

Cvičenie vo vode

Aby ste si mohli užívať cvičenie vo vode, nemusíte navštevovať špeciálne lekcie vodného aerobiku. Inšpirujte sa týmto podvodným tréningom a uvidíte, že sa z obyčajnej návštevy bazéna stane priamo fitness zážitok:


Více Zobraziť celý článok


Veľká lopta na šport i do kancelárie

Veľká lopta na šport i do kancelárie

Naučte sa sedieť aj cvičiť na lopte a môžete si byť istí, že táto geniálna fitness pomôcka pomôže aj vám.


Více Zobraziť celý článok


Najčastejšie chyby pri cvičení

Najčastejšie chyby pri cvičení

Ak chcete cvičením schudnúť, spevniť telo alebo nabrať v určitých partiách svalovú hmotu, mali by ste tréning vykonávať premyslene. Zbytočne sa nepreťažujte a dbajte na správnu cvičebnú techniku. Zoznámte sa s najčastejšími chybami pri posilňovaní svalových partií.


Více Zobraziť celý článok


Schudni do plaviek - 6. diel

Schudni do plaviek - 6. diel

Redukovať nadbytočné kilogramy sa síce dá aj bez cvičenia, ale tak rýchlo, ako ide váha dole, ide potom tiež hore, pretože človek stráca predovšetkým vodu a svalovú hmotu.


Více Zobraziť celý článok


Schudni do plaviek - 5. diel

Schudni do plaviek - 5. diel

Snáď každé malé dieťa vie, že pitný režim je dôležitý. Všade sa stále opakuje - pite, pite, pite. Dostatok tekutín je nevyhnutný pre správnu funkciu nášho organizmu, pre metabolické procesy, chudnutie, obnovu tkanív, ale tiež pre chod mozgu.


Více Zobraziť celý článok


Cvičenie v menopauze

Cvičenie v menopauze

Okrem bylinkových doplnkov stravy a hormonálnej terapie možno pre zmiernenie prípadných ťažkostí použiť tú najprirodzenejšiu medicínu - totiž pohyb! Telesné cvičenie aktivuje tvorbu hormónov a dokáže zdvihnúť náladu.


Více Zobraziť celý článok


« < 1 2 3 ... 27 28 29 > »