Fithall magazín

Pondelok 22.1.2018 meniny má Zora

Najčastejšie chyby pri cvičení

Najčastejšie chyby pri cvičení

Ak chcete cvičením schudnúť, spevniť telo alebo nabrať v určitých partiách svalovú hmotu, mali by ste tréning vykonávať premyslene. Zbytočne sa nepreťažujte a dbajte na správnu cvičebnú techniku. Zoznámte sa s najčastejšími chybami pri posilňovaní svalových partií.


Více Zobraziť celý článok


Schudni do plaviek - 6. diel

Schudni do plaviek - 6. diel

Redukovať nadbytočné kilogramy sa síce dá aj bez cvičenia, ale tak rýchlo, ako ide váha dole, ide potom tiež hore, pretože človek stráca predovšetkým vodu a svalovú hmotu.


Více Zobraziť celý článok


Schudni do plaviek - 5. diel

Schudni do plaviek - 5. diel

Snáď každé malé dieťa vie, že pitný režim je dôležitý. Všade sa stále opakuje - pite, pite, pite. Dostatok tekutín je nevyhnutný pre správnu funkciu nášho organizmu, pre metabolické procesy, chudnutie, obnovu tkanív, ale tiež pre chod mozgu.


Více Zobraziť celý článok


Cvičenie v menopauze

Cvičenie v menopauze

Okrem bylinkových doplnkov stravy a hormonálnej terapie možno pre zmiernenie prípadných ťažkostí použiť tú najprirodzenejšiu medicínu - totiž pohyb! Telesné cvičenie aktivuje tvorbu hormónov a dokáže zdvihnúť náladu.


Více Zobraziť celý článok


Schudni do plaviek - 4. diel

Schudni do plaviek - 4. diel

Pre chudnutie, ale aj pre naberanie svalovej hmoty je dôležitý nielen pravidelný pohyb, ale aj dostatok bielkovín vo vašom jedálničku. Bielkoviny čiže proteíny slúžia ako stavebná hmota pre svaly a ďalšie tkanivá, ale tiež má nízku energetickú hodnotu a prakticky sa po nich nepriberá.


Více Zobraziť celý článok


Schudni do plaviek - 3 diel

Schudni do plaviek - 3 diel

Vzhľadom k tomu, že určite drvivá väčšina z vás zvládli prvé dva diely seriálu Schudni do plaviek, tak zaraďujeme ďalší diel, ktorý je o niečo ťažšie, čo sa týka náročnosti cvikov, ale tie postavy, tie vám bude závidieť každý. A nezabudnite sa správnym a zdravým jedálníčkom vám chudnutie pôjde lepšie.


Více Zobraziť celý článok


Schudni do plaviek - 2. diel

Schudni do plaviek - 2. diel

Ako sa dostať rýchlo do formy a zdravo schudnúť za jeden mesiac? Zamerajte sa na zmenu jedálničku, cvičenie, ale aj na to, ako pracovať s psychikou. Dajte si s nami 2. druhý diel seriálu schudnú do plaviek a dajte sa do formy čo najskôr.


Více Zobraziť celý článok


Schudni do plaviek - 1. diel

Schudni do plaviek - 1. diel

Po týždni (alebo viac :)) obžerstva sme zase tu, v novom roku. Hovorí sa, že Nový rok je príležitosťou pre nový začiatok. Posilňovne sú preplnené na prasknutie ľuďmi typu "od nového roka začnem cvičiť". Vyhnite sa návale vo svojom obľúbenom fit centre a začnite cvičiť z pohodlia svojho domova s trénerkou Sandrou.


Více Zobraziť celý článok


Cvičiť môžete aj v tehotenstve - 3. diel

Cvičiť môžete aj v tehotenstve - 3. diel

Veľká lopta je skvelý pomocník nielen na posilňovanie, ale tiež preťahovanie takmer všetkých svalových skupín. Je pravdou, že kvôli svojej veľkosti a tvaru nie je príliš skladná, ale môžete ňou nahradiť jednu zo stoličiek a tým prospejete aj svojmu chrbtu.


Více Zobraziť celý článok


Cvičiť môžete aj v tehotenstve - 2. diel

Cvičiť môžete aj v tehotenstve - 2. diel

Tehotenstvo nie je doba, kedy musia ženy len nečinne sedieť alebo ležať na pohovke. Veľakrát to ani nie je možné kvôli pracovnému vyťaženiu a ďalším deťom, o ktoré sa musia prípadne starať. Nie je to však ani obdobie vhodné pre prehnané športové výkony a zlepšovanie fyzickej kondície alebo dokonca snahu o chudnutie.


Více Zobraziť celý článok


« < 1 2 3 ... 27 28 29 > »