Fithall magazín

Piatok 20.4.2018 meniny má Marcel

Pomáha počúvať hudbu pri cvičení?

Pomáha počúvať hudbu pri cvičení?

Ak patríte k tým, ktorí si nie sú istí, či si hudbu pri cvičení do slúchadiel púšťať alebo nie, zamyslite sa nad nasledujúcimi bodmi.


Více Zobraziť celý článok


Cvičenie vo vode

Cvičenie vo vode

Aby ste si mohli užívať cvičenie vo vode, nemusíte navštevovať špeciálne lekcie vodného aerobiku. Inšpirujte sa týmto podvodným tréningom a uvidíte, že sa z obyčajnej návštevy bazéna stane priamo fitness zážitok:


Více Zobraziť celý článok


Veľká lopta na šport i do kancelárie

Veľká lopta na šport i do kancelárie

Naučte sa sedieť aj cvičiť na lopte a môžete si byť istí, že táto geniálna fitness pomôcka pomôže aj vám.


Více Zobraziť celý článok


Najčastejšie chyby pri cvičení

Najčastejšie chyby pri cvičení

Ak chcete cvičením schudnúť, spevniť telo alebo nabrať v určitých partiách svalovú hmotu, mali by ste tréning vykonávať premyslene. Zbytočne sa nepreťažujte a dbajte na správnu cvičebnú techniku. Zoznámte sa s najčastejšími chybami pri posilňovaní svalových partií.


Více Zobraziť celý článok


Schudni do plaviek - 6. diel

Schudni do plaviek - 6. diel

Redukovať nadbytočné kilogramy sa síce dá aj bez cvičenia, ale tak rýchlo, ako ide váha dole, ide potom tiež hore, pretože človek stráca predovšetkým vodu a svalovú hmotu.


Více Zobraziť celý článok


Schudni do plaviek - 5. diel

Schudni do plaviek - 5. diel

Snáď každé malé dieťa vie, že pitný režim je dôležitý. Všade sa stále opakuje - pite, pite, pite. Dostatok tekutín je nevyhnutný pre správnu funkciu nášho organizmu, pre metabolické procesy, chudnutie, obnovu tkanív, ale tiež pre chod mozgu.


Více Zobraziť celý článok


Cvičenie v menopauze

Cvičenie v menopauze

Okrem bylinkových doplnkov stravy a hormonálnej terapie možno pre zmiernenie prípadných ťažkostí použiť tú najprirodzenejšiu medicínu - totiž pohyb! Telesné cvičenie aktivuje tvorbu hormónov a dokáže zdvihnúť náladu.


Více Zobraziť celý článok


Schudni do plaviek - 4. diel

Schudni do plaviek - 4. diel

Pre chudnutie, ale aj pre naberanie svalovej hmoty je dôležitý nielen pravidelný pohyb, ale aj dostatok bielkovín vo vašom jedálničku. Bielkoviny čiže proteíny slúžia ako stavebná hmota pre svaly a ďalšie tkanivá, ale tiež má nízku energetickú hodnotu a prakticky sa po nich nepriberá.


Více Zobraziť celý článok


Schudni do plaviek - 3 diel

Schudni do plaviek - 3 diel

Vzhľadom k tomu, že určite drvivá väčšina z vás zvládli prvé dva diely seriálu Schudni do plaviek, tak zaraďujeme ďalší diel, ktorý je o niečo ťažšie, čo sa týka náročnosti cvikov, ale tie postavy, tie vám bude závidieť každý. A nezabudnite sa správnym a zdravým jedálníčkom vám chudnutie pôjde lepšie.


Více Zobraziť celý článok


Schudni do plaviek - 2. diel

Schudni do plaviek - 2. diel

Ako sa dostať rýchlo do formy a zdravo schudnúť za jeden mesiac? Zamerajte sa na zmenu jedálničku, cvičenie, ale aj na to, ako pracovať s psychikou. Dajte si s nami 2. druhý diel seriálu schudnú do plaviek a dajte sa do formy čo najskôr.


Více Zobraziť celý článok


« < 1 2 3 ... 27 28 29 > »