Fithall magazín

Streda 23.10.2019 meniny má Alojzia

Zdravý životný štýl

Buďte zásadoví a schudnete!

Buďte zásadoví a schudnete!



Ak chcete docieliť alebo si udržať štíhlejšiu postavu a tým aj zdravie, je potrebné, aby ste dodržali niekoľko pravidiel:

1. Neprejedajte sa.

2. Nedržte prísne redukčné diéty. Narušíte si metabolizmus, stresujete sa a navyše ochudobňujete telo o dôležité živiny. Ak už máte metabolizmus diétami skazený, nič nie je ešte stratené. Ak bunky uvidia, že im nehrozí vyhladovanie, po čase otupejú a prepustia zo služby enzýmy, ktoré pomáhajú tuk ukladať.

 

ČÍTAJTE TIEŽ:

Zdravie schovanbé pod škrupinou

Tepová frekvencia

Športujete? Potom vrstvite!

 

3. Jedzte vyváženú stravu. Menej tukov (hlavne živočíšnych), veľmi obmedzte cukry a rafinované potraviny, oveľa viac zeleniny a dostatok ovocia. Zvýšte podiel surovej stravy.

4. Praktikujte delenú stravu.

5. Berte prírodné prípravky upravujúce metabolizmus. Skúste spaľovač tukov a harmonizátor metabolizmu LKVB 6, prípadne doplňte prípravkom Super Bromelair + Papain. Dobrý je aj klíčkový olej s vitamínmi.

6. Pohybujte sa. Stačí trebárs obyčajná chôdza, fyzická práca, plávanie apod. Pri pohybe predovšetkým stimulujete enzýmy uvoľňujúce tuk. Primerané cvičenie navyše upravuje bunkové prostredie tak, že to priaznivo ovplyvňuje metabolizmus kontroly chute do jedla. Okrem toho dochádza k produkcii rastového hormónu, ktorý bráni tvorbe tukov.

7. Nejedzte večer. Energia je ukladaná do zásoby.

8. Jedzte pomaly a dôkladne. Pocit sýtosti sa dostavuje po určitej dobe a preto, kto je hltavo, skonzumuje viac jedla než ten, kto je pomaly.

9. Jedzte aspoň 4x denne. Neprovokujte tukové bunky k obrane.

10. Nechcite schudnúť zbytočne za každú cenu.

11. Vyhýbajte sa stresu a depresiám. Buďte optimistickí.



Hodnotenie Hodnotenie Hodnotenie Hodnotenie Hodnotenie

Späť Späť na zoznam článkov

Súvisiace články
Diéty 7 omylov v dietológii
Cvičenia a trendy Zásady cvičenia doma
Jedlo a výživa Princípy zdravého stravovania