Fithall magazín

Nedeľa 11.4.2021 meniny má Estera

Chudnutie po štyridsiatke - jem rovnako, ale priberám. Prečo?

Chudnutie po štyridsiatke - jem rovnako, ale priberám. Prečo?

Energetické potreby ľudského tela sa počas života menia. U žien sú tieto zmeny oveľa výraznejšie ako u mužov, pretože pôsobením hormonálnych zmien musí organizmus nakladať s cennými zásobami veľmi opatrne.


Více Zobraziť celý článok


Ako znížiť vysoký krvný tlak? Zmeňte svoj životný štýl!

Ako znížiť vysoký krvný tlak? Zmeňte svoj životný štýl!

Pod pojmom "krvný tlak" si môžete predstaviť silu, ktorou pôsobí krv na steny ciev, ktorými preteká. Krv ale sama nerozhoduje, ako veľmi bude na cievy tlačiť - rozhoduje o tom srdce.


Více Zobraziť celý článok


Umenie relaxácie

Umenie relaxácie

Odpočinok je jednou zo základných potrieb nášho tela, má totiž zásadný význam pre uchovanie telesného i duševného zdravia. Ako relaxujete vy? Viete to vôbec?


Více Zobraziť celý článok


Meditácia pre začiatočníkov alebo návod, ako si vyčistiť hlavu

Meditácia pre začiatočníkov alebo návod, ako si vyčistiť hlavu

Ak potrebujete upokojiť svoje myšlienky, usporiadať si ich či na chvíľku vypnúť a zbaviť sa stresu, skúste týchto niekoľko tipov do začiatku a uvidíte, že sa naozaj nejedná o nič mystické.


Více Zobraziť celý článok


Hladovaním sa chudnúť nedá

Hladovaním sa chudnúť nedá

Hlad je pocit vyvolaný nedostatkom potravy - signalizuje potrebu živín a energie. Keď trvá chvíľu, hovoríme mu akútny, avšak pri dlhodobejšej absencii energie alebo niektorých zložiek výživy sa jedná o hlad chronický.


Více Zobraziť celý článok


Nadváha a obezita - nielen estetický problém

Nadváha a obezita - nielen estetický problém

Veľa ľudí, snažiacich sa o redukciu nadbytočných kilogramov tvrdí, že "všetko" teoreticky vedia. Už nepotrebujú počuť ďalšie rady, len nemajú vôľu a motiváciu na to, aby začali.


Více Zobraziť celý článok


Ako sa motivovať k cvičeniu a správnemu stravovaniu?

Ako sa motivovať k cvičeniu a správnemu stravovaniu?

Hlavná vlna novoročných predsavzatí pomaly opadla a vo svojom úsilí vylepšiť svoje telo vytrvávajú len tí najodolnejší. Nedostatok vôle nie je dôvodom k poľaveniu  - to je psychologický konštrukt, ktorý sa do dosahovania cieľov zapája, ale je trochu vágny a nikto poriadne nevie, ako si takú vôľu predstaviť.


Více Zobraziť celý článok


Nepodceňujte regeneráciu po cvičení

Nepodceňujte regeneráciu po cvičení

Regenerácia býva často podceňovanou sestrou tréningu a výživy. Pritom bez náležitého odpočinku nemôžeme čakať žiadne zvláštne pokroky, a to ani v chudnutí, ani v zlepšovaní fyzickej kondície či naberaní svalovej hmoty.


Více Zobraziť celý článok


Kedy je ten pravý čas na pečivo? Po cvičení?

Kedy je ten pravý čas na pečivo? Po cvičení?

Prestaňte sa o sviatkoch trestať a užite si ich so všetkým, teda aj s kalorickým, tučným a sladkým pečivom. Tento rok ale bez výčitiek svedomia!


Více Zobraziť celý článok


6 tipov ako v zime nepribrať

6 tipov ako v zime nepribrať

Každé ročné obdobie v sebe skrýva nástrahy, kvôli ktorým môže naša hmotnosť stúpať. V teplých mesiacoch sa všeobecne chudne ľahšie než v tých chladných, ale niekedy to môže byť práve naopak.


Více Zobraziť celý článok


« < 1 2 3 ... 13 14 15 > »