Nastavenie cvičebného plánu (krok 2/4)

Pre tehotné


Radi by ste sa venovali športu aj počas svojho tehotenstva? Neviete, aké cvičenia sú pre Vás a Vaše bábätko vhodné? V programe FITHALL Pre tehotné nájdete cvičenia, ktoré sú určené len pre Vás!


Čo môžete očakávať Benefity Čo treba zmeniť

Vaše telo je počas tehotenstva vystavené enormnej fyzickej, psychickej a hormonálnej záťaži. Z tohto dôvodu sa naše cvičenia zameriavajú na najviac zaťažené partie počas tehotenstva a na relaxačné a dychové cvičenia. S nami si môžete zacvičiť jógu a pilates pre tehotné.

Cvičenie Vám pomôže v priebehu celého tehotenstva, ale tiež pri pôrode a hlavne po ňom. Vaše svaly neochabnú, naopak sa krásne spevnia.

Cvičenie zmierni bolesti chrbta, udrží správné držanie tela a dôjde k zlepšeniu Vášho dýchania.

Cvičte jeden až dvakrát týždenne a jedzte, čo Vám chutí. Samozrejme je ale nutné príliš nevybočovať zo zásad správneho stravovania. Váš priemerný energetický príjem by mal predstavovať 2400 kcal denne. Prijímanie väčšieho, alebo naopak menšieho počtu kalórií, by mohlo byť pre vývoj Vášho bábätka nebezpečné.

Pre pokračovanie prípravy vášho osobného plánu sa  prihláste .
Pokiaľ nemáte používateľský účet, môžete sa zadarmo zaregistrovať.