Nastavenie cvičebného plánu (krok 2/4)

Pretiahnutie


Máte sedavé zamestnanie, bolí vás hlava či chrbát? Pravidelné pretiahnutie tela Vás týchto problémov zbaví. Stačí niekoľko minút nenáročného cvičenia a budete sa zase cítiť fit. Toto cvičenie bude mať dlhodobý pozitívny efekt na vaše zdravie.


Čo môžete očakávať Benefity Čo treba zmeniť

Pretiahnutie Vám pomôže odstrániť svalovú dysbalanciu, posilniť prirodzenú rovnováhu a  pružnosť celého tela. Umožní Vám eliminovať bolesti chrbta, ktoré sa často objavujú pri sedavom spôsobe života.

S nami si môžete zacvičiť  klasické preťahovacie cviky na všetky partie Vášho tela, ale i Jógu, ktorá je v dnešnej dobe veľmi populárna.

Komplexne posilníte svaly celého tela, spevníte šľachy a väzy, zaistíte si lepšie držanie tela a zníženie tukového tkaniva. Odmenou Vám bude štíhlejšia a pevnejšia postava.

Pri preťahovacích cvikoch je dôležitá pravidelnosť cvičenia. Cvičenie nejradšej vykonávajte každý deň, minimálne však 2-3 týždenne.

Ak pri cvičení ucítite, že Vás niečo ťahá, je to známka skráteného svalu. Možno budete prekvapení, koľko skrátených svalov máte.

Pre pokračovanie prípravy vášho osobného plánu sa  prihláste .
Pokiaľ nemáte používateľský účet, môžete sa zadarmo zaregistrovať.