Nastavenie cvičebného plánu (krok 2/4)

Po pôrode


Chcete sa po materstve cítiť zase fit? Chcete schudnúť, spevniť svoje telo a uvolniť sa? Náš program FITHALL Po pôrode Vás počas krátkej doby dostane zase do formy.


Čo môžete očakávať Benefity Čo treba zmeniť

Pri všetkom tom behaní okolo bábätka je tiež dôležité, aby ste  si urobili čas aj na seba. Po pôrode sa Váš organizmus pomaly vracia do pôvodnému stavu ako bol pred tehotenstvom.

Ponúkame Vám kombináciu aeróbnych cvičení, jógy a pilates, s ktorými schudnete, ale súčasne celkovo posilníte a pretiahnete telo.

Cvičenie Vás veľmi rýchlo dostane do psychickej a fyzickej kondície, spevní Vašu postavu, pomôže odstrániť ťažkosti spôsobené tehotenstvom a posilní inkriminované partie Vášho tela.

Začnite cvičiť zvoľna a pri cvičení sa príliš neprepínajte. Pri dojčení sa neodporúčajú drastické diéty, nielenže zamedzíte príjmu energie, ale aj príjmu dôležitých živín pre Vás a Vaše bábätko.

Všeobecne má dojčiaca žena prijať o 300 - 500 kcal viac ako žena nedojčiacich, tzn. 2100 - 2700 kcal / denne.

Pre pokračovanie prípravy vášho osobného plánu sa  prihláste .
Pokiaľ nemáte používateľský účet, môžete sa zadarmo zaregistrovať.