Nastavenie cvičebného plánu (krok 2/4)

Novoročný


Najčastejším novoročným predsavzatím je "schudnúť", ale väčšinou veľmi skoro toto predsavzatia zoberie za svoje. A práve preto sme pre vás pripravili tento cvičebný plán, ktorý vám ho pomôže dodržať.


Čo môžete očakávať Benefity Čo treba zmeniť

Kto by nechcel mať krásnu, pevnú a dobre vytvarovanú postavu a nielen to, kto dodržiava zásady zdravého životného štýlu, má kvalitný a plnohodnotný život, nesužujú ho choroby, únava a stres.

 

Vytvarovaná postava, za ktorú sa nebudete musieť hanbiť. Zvládnutie správnej techniky cvičenia zvýšite nielen účinnosť posilňovacieho cvičenia, ale tiež sa vyhnete prípadným zraneniam.


Keď sa budete hýbať budete zdravší, vitálnejší a lepšie naladení. Vaše sebavedomie sa razom zvýši, budete výkonnejší a menej stresovaní. U obéznych osôb znížením hmotnosti o 10% pomôže znížiť krvný tlak, cholesterol a predĺžiť dokonca aj život.

Než začnete cvičiť, nezabudnite svaly zahriať strečingom a aeróbnym cvičením. Nejde si len ľahnúť a začať posilňovať. Medzi aeróbne cvičenie patrí beh, jogging, spinning, rýchla chôdza a ďalšie. Pri cvičení by ste mali mať optimálnu tepovú frekvenciu, ktorá činní 50 - 60% vašu maximálnej tepovej frekvencii.

Jedzte vyváženú a hodnotnú stavu, ktorá vám pomôže nielen regulovať hmotnosť, ale tiež i zlepšiť vaše zdravie a kvalitu života v neskoršom veku. Jedzte viac ovocia, vyberajte si potraviny s nízkym obsahom tuku a netučné mliečne výrobky. Nahraďte príliš kalorické potraviny ľahšími jedlami.

Pre pokračovanie prípravy vášho osobného plánu sa  prihláste .
Pokiaľ nemáte používateľský účet, môžete sa zadarmo zaregistrovať.