Nastavenie cvičebného plánu (krok 2/4)

Štíhle paže


Keď sa rozhodnete začať cvičiť, nemali by ste posilňovať len brucho a zadok. Telo by malo byť vypracované symetricky.


Čo môžete očakávať Benefity Čo treba zmeniť

Cvičenia paží sa ženy nemusia obávať. K veľkým svalom väčšina žen nemá dispozíciu a naviac ich stačí precvičiť niekoľko málo cvikmi. Paže sa totiž zapájajú aj pri mnohých ďalších cvikoch na iné časti tela.

Ich posilnenie, nielenže opticky zlepší vzhľad, ale umožní aj väčší pohyb paží.

Ramená opticky zužujú boky a panvu a tvoria celú bočnú líniu tela. Svaly na pažiach zase udávajú tonus – a pokiaľ nie ste vyslovene genetický talent, tak rozhodne nebudete mať paže ako muž.

Naviac väčšina žien má predurčenie k tomu, aby im po čase začali svaly paží ochabovať, na zadnej strane sa ukladal tuk a výsledne vznikli nevzhľadné „vaky“ visiace zo zadnej strany paže.

Cvičte pravidelne a uvidíte, že za čas sa budete môcť pochváliť rovným chrbtom, krásnými ramenami aj pažami.

Ešte kým začnete s posilňovaním, zahrejte sa aspoň rýchlou päťminútovou chôdzou na mieste.

Pre pokračovanie prípravy vášho osobného plánu sa  prihláste .
Pokiaľ nemáte používateľský účet, môžete sa zadarmo zaregistrovať.