Nastavenie cvičebného plánu (krok 2/4)

Pevný zadok


Malý, pevný a pekne tvarovaný zadok si želá väčšina žien. S našim cvičebným plánom sa jeho majiteľkou môžete stať i vy.


Čo môžete očakávať Benefity Čo treba zmeniť

Zadok patrí k najproblematickejším partiám ženského tela. Ukladá sa v ňom veľké množstvo tuku a je veľmi ťažké sa ho zbaviť a vytvarovať tak, aby vyzeral pekne.

Avšak... Pozadie býva veľmi častým terčom pozornosti mužov. Čo je jedným z dôvodov, prečo po krásnom, pevnom zadočku túžíme.

Sedacie svaly sa podieľajú na správnom držaní panvy a v dôsledku toho tiež na držaní celého tela.

Slabé sedacie svaly sa preto tiež môžu podieľať napr. na bolestiach v bedrách.

Treba vždy dôkladne precvičiť zadok a všetky svaly stehien. Pozor, aby ste si nevypracovali zadok a stehná inak, ako chcete!

Všetky cviky na zadok a dolné končatiny sa dajú vykonávať dvojakým spôsobom. Ak budete cviky vykonávať  intenzívne, kratšiu dobu a niekoľkokrát opakovať, docielite silné a objemné svaly. Pri menej intenzívnejšom cvičení, vykonávanom dlhšiu dobu, zadok a stehná formujete, ale nebudujete objemné svalstvo.

Pre pokračovanie prípravy vášho osobného plánu sa  prihláste .
Pokiaľ nemáte používateľský účet, môžete sa zadarmo zaregistrovať.